bu gece yayınlanan 59.bölümünde tefo'nun "ya şa sın" deyişine hayran bırakan dizidir. azad oynadıkça döktürmekte, ezel saçmaladıkça saçmalamaktadır. 80'li yıllara ait sahnelerde gün geçtikçe iyice anlaşılıyor ki: selma'nın gençliği iki adam arasında heba olup gitmiştir ve bana "tecavüze uğradığı adamla evlenmek zorunda kalmak nasıl bir acıdır lan! aşkmış! zikerim böyle aşkın ızdırabını kenan, adam değilmişsin şerefsiz!" dedirtmiştir. gözümde kenan bitmiş, dayı şaha kalkmıştır.