yakışıklı serdar'ı sorguya çektiği sahnelerdeki bakışları, duruşu, ses tonu ve mimikleriyle oyunculuk denen zanaatı nasıl içselleştirerek ve samimi bir emek vererek icra ettiğini bir kez daha ispatlamıştır kenan imirzalıoğlu.
günümüzün en iyi 5 erkek oyuncusundan birisi olduğuna itiraz edene meşe odunu hazır!
48. bölüm'ün en doğal sahnelerinden biri, cengiz'in evinin önünde beklerken tevfik-ezel sahnesi. valla şimdi bir daha izledim de kenan imirzalıoğlu'nun canı aşık olmak isteyince ne adama benziyor lan öyle. *
--spoiler--
t çatışma çıksa ne yapacağım onu biliyorum da, bu şebnem ile ne halt edeceğim onu bilmiyorum.
e kendi tavsiyeni uygula, hedefi düşünme onu günü aşık geir gerisine sonra bakarsın
e yüzüğü verdin mi
t yok! o gün hayır derse diye vermiyordum, bugün evet derse diye vermiyorum
e içeri ne zaman gireceğiz
t her yerin bir savunmasız anı vardır, koruması düştüğünde beklemeden dalıcaz içeriz, ama işler ters giderse ısrar etmek yok.. ilk seferde deneyip ölmektense hayatta kalıp ikinci seferde denemek daha iyidir.
e sende şebnemde öyle mi yapıyorsun?
t *
t abi sen beni niye korumadın.. bugün.. en kötü cezalandırırdın. bende ömer gibiyim diye dimi? sen eyşan'ı nasıl seviyorsan bende şebnem'i öyle seviyorum.. da.. inşallah şebnem de beni eyşan'ın seni sevdiği gibi sevmiyodur.
e tevfik, eyşan beni çok seviyordu, birgün şüphe etmedim ondan.
t ama abi
e neler yaptı, ama evet sevginin onlarla alakası yok. kavgadaki gibi; savaşta ve aşkta ne ateş etmekten utanacaksın ne aşık olmaktan. aşta ve savaşta tefo ne kendi yaptığını anlamaya çalışacaksın ne karşı tarafın.. aşktan ne savaştan tefo, kaçmanın yolu yoktur. kaçmayacaksın.
t hala aşık mısın eyşan'a
e değilim.
t ne zaman anladın?
e dün, yine büyük büyük şeyler oldu bütün gün ** işte. neyse ya..
t hadi be abi kalbimizi döküyoruz işte
e yok be olum kendimi düşünürken yakaladım sadece
t neyi düşünürken
e basit eşyler ya. hani kafanda kurarsın ya böyle hani bişeyler söylüyosun ama güzel böyle havalı. sonra.. onun sana baktığını hissedersin falan da böyle bir hani şey olursun hani böyle bi duruşun değişir falan ya.. hani böle.. laf edilcek şeyler değil lan işte
t abi seni tanıdığımdan beri ilk defa geveliyorsun
e ben yani.. canım aşık olmak istemiş onu diyorum işte. al mutlu musun?
t kime *
e kimseye değil lan genel ** eyşan kalbimin üzerindeki ipoteğini kaldırmış yani.
--spoiler--
git gide saçmalayan dizi.en başta zaten ezelin kenendan intikam alma sebepleri çok alakasız.mert ölmeden öncede intikam alacaktı zaten ezel.dayının ona yaptığı iyilikler kenandan nefret etmesine yetemez zaten.bu kadar bölüm intikam alınmak istenen ayşan şimdi sevilen aşk böceği oldu.madem böyle olacaktı boşunamıydı o kadar intikam arayışları.ayrıca bu kenan imirzalıoğluda intikam olayından kurtulsun artık (bkz: kara davut) (bkz: acı hayat) (bkz: punisher).eskiden her bölümde mal olurduk şimdi saçma sapan bir mevzu başlıyor bütün bölüm onun detaylarıyla dönüyor. (bkz: adanalı) dan bir farkı kalmamamaya başladı.1.sezonun sonunda tadında bırakmalıydılar bence..
serdar'ı sorgularken ezel'in kardeşinin hayalini gördüğü anlarda salih kalyon'un etrafına bakışları müthişti. edeta "ulan ne dolu dolu hayat yaşadık, bi delinin elinden olacak ölümüm" der gibiydi bakışları, hülasa tam bir oyunculuk dersiydi.
evet o sahne, selma başını kenan'ın omzuna koyduğunda ramiz'in ağladığı sahne. herif öyle kasmış ki kendini, tek gözünden ağlıyo. ulan normal insan değil bu diyordum da bu kadarı da yuh artık. herif sadece sol gözüyle ağladı yaa.
48. bölümün son sahnelerinde yüzümüzü güleç yapan ve aşk temalı bu bölümde en doğal sahnelerden biri olan ezel-bade sahnesi repliği;
--spoiler--
e nereye
b şey, ben
e hayrola, hevesliydin çok.
b evet ama, bana göre dğeilmiş. şey. bilemedim, önden haber mi vermem gerekir birşey mi yazmam gerekir
e gidiyorsun yani.
b buraya çizelgeleri koydum, tuvalet temizliği için var, bar sayımı için var postalar var. ee orda da tip kutusu * var zaten
e tamam hallederiz biz
b ee şeyi alabilir miyim, iki günlük para mı?
e hee tabi.
b teşekürler
e gitme
b ben, başta macera falan olur demiştim ama, bu kadar macera fazla bana. burada sürekli birşey oluyor ben takip edemiyorum
e belki değildir. bir şans daha ver
b yok öyle
e bir hafta daha dene, zam alırsın
b ama, niye istiyorsun ki beni
e çok iyi bar man sin, *
e ben sende büyük potansiyal görüyorum
b cidden niye?
e söylesem kalacak mısın?
b bilmem sen bir söyle önce
e niye mi kalmanı istiyorum (ezel bir anda ömer'e dönüşüp o sevdiğini söyleyemen utangaç insan olur)
e ..... * işte!!
b işte..
e evet işte.
b tamam, işte hayattaki en iyi sebeptir bence.
e * kolay gelsin..
--spoiler--
akabinde bu güzel karakterli ömerimiz anında planlar yapan ezel'e dönüşür.
--spoiler--
70 sahnelerinin gerçekten de harika olduğu dizi. sanki orada bambaşka bir dizi varmış gibi, nefis!
fazla iyisin berrak yaa.*
diyalogların fır döndüğü bölüm oldu yine, salih kalyon çok büyük adamsın.
eyşan köşeden çıktığında, bir de ezel arabadan indiğinde "hasiktir" dedim. velhasıl her zamanki gibiydi.
bölümün yarısı çiğdem yemekle geçti arkadaş, evde de hazır vardı. oturdum yedim vallahi. *
--spoiler--
48. bölümü gerçek anlamda bir orgazımdı*
ayrıca wanpaku ya katılmamak elde değil çok doğru söylemiş; berrak çok fazla iyisin ve salih kalyon çok büyük adamsın*
(bkz: #10328406)
49. bölüm fragmanında ezel "onca şeyden sonra hiç şüphelenmediğimiz birinin hain olması daha olası aslında" diyor.
bir hain daha mı var yoksa şebnem gerçekten hain değil mi ? soruları çıkıyor. bence serdar ölmedi. serdar ı oyuna dahil etmek için düşünülmüş bir durum gibi geldi. düşük bir ihtimal ama serdar, ezel ile iş birliği yapmış olabilir.
--14. bölüm ilk günah--
ilk günah sonrakilere benzemez, sakladıkça çığ gibi büyür içinde.
ödedikçe bedelini yinede büyür borcun. çünkü ilk günahın bedelini kendi başına ödeyemezsin.sen ondan kaçtıkça, hep başkaları öder o bedeli, faiziyle. ilk günah seninle cehenneme sürükler tüm kurbanlarını.
günahkarlar gölgelere gizlenir. çünkü bazı günahlar sadece karanlıkta işlenir. günahkarlar sessizliğe saklanır. çünkü bazu günahlar, o sessizliğin kendisidir.
ilk işlediğin günah, sadık bir sevgili gibi ona geri dönmeni bekler. sonraki tüm kötülüklerden say geriye. hepsi, ilk akıttığın kana varır.
o zaman o ilk güne geri dönebilirsin. aynı hazzın peşinde, aynı günahı defalarca işleyebilirsin. ama günahın sevdiğini öldürmekse eğer, cezan tekrar tekrar öldürmektir ellerinle onu.
--14. bölüm ilk günah--