--spoiler--
70 sahnelerinin gerçekten de harika olduğu dizi. sanki orada bambaşka bir dizi varmış gibi, nefis!
fazla iyisin berrak yaa.*
diyalogların fır döndüğü bölüm oldu yine, salih kalyon çok büyük adamsın.
eyşan köşeden çıktığında, bir de ezel arabadan indiğinde "hasiktir" dedim. velhasıl her zamanki gibiydi.
bölümün yarısı çiğdem yemekle geçti arkadaş, evde de hazır vardı. oturdum yedim vallahi. *
--spoiler--