--spoiler--
senaristlerin 43.bölümde kendi kendilerine soru sorarak senaryoyu yazdığı dizi.
-belki hiçbirisi hain değildir.
+belki hepsi haindir.
-ya kenan birkan, benim durumumu tek başına öğrendiyse? vs.
ama içimi baydınız, yeter artık 1 saat kaldı hiçbir * olduğu yok. hadi be g*t olmak istiyorum ben lan. *
edit büdüt: fazlalık sahneler olmasa da dizi 40 dk. olsa.
*demek ki hain şeysi, kenan birkan'a ezel'in ömer olduğunu söylemek değilmiş. olay casusluktan, adilikten ibaretmiş. biz de farklı bir şey sanıp, 2 saatimizi ayırıp 43.bölümü izledik.
*sahneler artık, karakterlerin nasıl kameraya iyi bakarım, sert ve karizmatik görünürüm egosuyla geçip gidiyor.
*ben de ruhumu şeytana satıp izlemeyi bıraksam mı acaba? **
--spoiler--