--spoiler--
sen yukarlardasın ama sandığın kadar özgür değilsin.
biz dışardayız, sen içerdesin.
çünkü biz çokuz, sen azsın.
--spoiler--
ezel'in bu sözlerle kenan'a ayar vermeye çalıştığı dizi. sözlük gibi ortamlarda deli yürek tarzı dizileri çok eleştiriyorlar kabul eleştirilmesi gerekiyor ama dizi biraz o tarafa kayınca daha zevk alıyoruz işte. gene akıl oyunları flashbackler gayet güzel insanı büyülüyor ama bu toplumun kanından savaş sevgisini silemezsiniz. *
kenan imirzalıoğlu deyince aklına hemen deliyürek gelen şebelek ergenlere şunu demek farz oldu: "lan oğlum aşağıdaki dizi ve filmlerde eben mi oynadı ha, önyargılı zebra?"
geçen bölümü izleyip ezel'le babasının konuşma sahnesinde aptal aptal sırıtmayan kimse var mıdır çok merak ediyorum. biz bütün aile ağız kulaklarda seyrettik allama. hayır bana no'luyosa sanki kendi oğlumla barışmışım aq. yaş 28.
bir bölümlüğüne emre aydın'a senaryo bünyesinde şarkı söyletmeyi başarabilecek popüler dizidir kendisi.
harun tekin behzat ç'de, emre ezel'de... allam en sevdiğim adamlara neler oluyor?
başladığı andan itibaren evde ses istemediğim, her anını dikkatle izlediğim, bugune kadar yapılan en kaliteli türk dizisidir. ali abi, tefo ve tabikide dayı. bu üçlü için izlenmektedir. dayıya tapılmaktadır adeta. (bkz: pazartesi günlerini sever oldum)
en ufak bir ayrıntıyı kaçırdığınızda devamında gelişen olayın niçin geliştiğini anlayamadığınız dizi. onun için pür dikkat izlenmesi gerekir, evde çoluk çocuk varsa yan odaya tıkılıp üzerlerinden kilitlenmelidir.*
"fazla izlenince diziyi 1 sezon daha uzattılar" diyen yandanyemiş müneccimlere, dizinin spot cümlesi yeter de artar:
"onları ihanet ayırdı, intikam birleştirecek"
2.sezonda biz neyi izliyoruz, ihanetin ayırdığı kişilerin kenan birkan'a karşı mücadelesini değil mi?
hani bu dizi 1 sezonluktu çakma falcı?
ve uzun bölümler boyunca beklediğimiz sahneyle başlamıştır bu bölüm. elbette mert'in olaya alışması zaman alacak haklı. ama ezel'in "izin verde bi kardeşime sarılayım" diyip birden sarılması çok iyiydi. akabinde mümtaz amcanın "çocuklar" demesi falan.
Emre aydın'ın konuk oyuncu olarak katılmış olduğu dizi. Evet dizi başlarken yazısını gördüm ama daha sahnesi gelmedi. Ne alaka çok merak ettim. yoksa emre aydın dohuz mu ?
ş-a-h-a-n-e bir bölüm ile bu sefer kenan birkan ters köşe olmuştur. saygıyla izliyoruz efendim.
ayrıca
kirli zevkler ve sürrealizm kavramları bu bölümün beslendiği kaynaklardır.