"fazla izlenince diziyi 1 sezon daha uzattılar" diyen yandanyemiş müneccimlere, dizinin spot cümlesi yeter de artar:
"onları ihanet ayırdı, intikam birleştirecek"
2.sezonda biz neyi izliyoruz, ihanetin ayırdığı kişilerin kenan birkan'a karşı mücadelesini değil mi?
hani bu dizi 1 sezonluktu çakma falcı?