ve uzun bölümler boyunca beklediğimiz sahneyle başlamıştır bu bölüm. elbette mert'in olaya alışması zaman alacak haklı. ama ezel'in "izin verde bi kardeşime sarılayım" diyip birden sarılması çok iyiydi. akabinde mümtaz amcanın "çocuklar" demesi falan.