diğer sahnelerin gücüne gitmesin, ezel(ömer)- mümtaz amca sahnelerini bir başka seviyorum. ben hiçbir dizide böyle samimi sıcak bir sahne görmedim. bu dizide bile.
ezel ve ali'nin eski günlerdeki gibi birbirlerine sahip çıktıkları, candan arkadaş takıldıkları sahneler "iç ısıtmıştır".
ezel'e bile kerpeten ali'yi affettirmiştir bu sahneler daha ne olsun!
ezel-mümtaz amca buluşması beklenen gibi olmamıştır. malesef iş bozulmuş ve ezel'in heves kursağında kalmıştır.
ama şunu söylemeden olmaz, mümtaz amca köpürene kadar ne güzel sahneydi o ne sıcak ne içten sahneydi o ya. işte ezel bu yüzden katelidir. eminim o sahnede birçok kişi mutluluktan ağlamamak için zor tuttu kendini.
1971 yılında kabadayıcıklar var iken 2010'da mahalle serserileri var. ramiz dayı 1971'de en tepeye o şartlarda çıkar iken 2010'da ezel kendi şartlarıyla tepeye çıkmaya çalışacak.
aslında dizinin sıkıcı olduğu falan yok. üstelik bu bölümdeki oyunculuklarla nasıl sıkıcı olabilir ki?
converseli psikopatın dönüşünü ise 8 in ölümünden sonra kendi adıma bekliyodum.
güzel dizi azizim ama conversli saykomuz tekrar olayların içine girince daha güzel olacaktır. hakkını vermek lazım bu eleman türk dizi tarihinin en akılda kalan psikopatlarından biridir. ben bir kurtlar vadisindeki erdalı hatırlıyorum bunun gibi olan.