ezel

entry5773 galeri
    2821.
  1. 1971 yılında kabadayıcıklar var iken 2010'da mahalle serserileri var. ramiz dayı 1971'de en tepeye o şartlarda çıkar iken 2010'da ezel kendi şartlarıyla tepeye çıkmaya çalışacak.

    aslında dizinin sıkıcı olduğu falan yok. üstelik bu bölümdeki oyunculuklarla nasıl sıkıcı olabilir ki?
    converseli psikopatın dönüşünü ise 8 in ölümünden sonra kendi adıma bekliyodum.
    0 ...