1971 yılında kabadayıcıklar var iken 2010'da mahalle serserileri var. ramiz dayı 1971'de en tepeye o şartlarda çıkar iken 2010'da ezel kendi şartlarıyla tepeye çıkmaya çalışacak.
aslında dizinin sıkıcı olduğu falan yok. üstelik bu bölümdeki oyunculuklarla nasıl sıkıcı olabilir ki?
converseli psikopatın dönüşünü ise 8 in ölümünden sonra kendi adıma bekliyodum.