60 yaşındaki adamı hayata döndürüp kahraman ve de gencecik askeri bir bıçak darbesiyle ölüme terkeden senaryoyu lanetliyorum.
--spoiler--
alışmıştık best model of turkey tadındaki ezele...
--spoiler--
yalnız, vurduğunu indiren sekiz'in bıçak darbesini yiyince aggh uhh yaptıktan sonra 'hasssiktir lan sokarım o bıçağı götüne' demesini bekledim ama adam devrildi harbiden.
--spoiler--
--spoiler--
bugünkü bölümden anladığıma göre kenan birkan baktı ki sekiz ramiz'i zaten öldüremeyecek, önce ezeli bitirmekle başlamaya karar verdi. bunun haliyle de en güzel yolu ezel'in tek zayıf noktası olan eyşan'ı kullanmaktı. şimdi ezel'i katil gibi gösterdi eyşan'a ve bu sayede eyşan'ı kışkırtıp ezel'i harcayacak. şaka bir yana kenan birkan gerçekten zeki bir karakter olarak yaratılmış. güzel kurgulanmış.
--spoiler--
yine senaristler bizi ters köşeye yatırdı. hayır kendimi gerizekalı gibi hissediyorum böyle terse düşünce. keşke bu bölümde sekiz ölmeseydi de ezel'le ikisi dost olsalardı. düşünsenize ikisi beraber mavi jeans defilesinde kadınları kesiyorlar, ne bileyim pepsi içip davul çalıyorlar ikisi falan. ilginç olurdu.*
içeriye açılan hastane kapısını dıştan servis masası ile mandalını engelleme sureti ile kapatmış olan dizidir. bir diğer noktada tren garında bıçaklanan ramiz karaeski hastaneye yetiştirilmiş ölüm kalım savaşı verirken hastane içinde bıçaklanan 8 hemen ölmüştür.
bu akşam uzuuun bir aradan sonra gayet güzel bir bölüm çıkartabilen dizididir. ve hatta şöyle bir bakarsak kafadan en iyi 3 bölümden biridir.
bu bölümde kıvanç tatlıtuğ "behlül" zincirlerini de kırmıştır. gayet sağlam ölmüştür...
ama dur. öncelikle kapağı koymam lazım. önceki bölümden artistik yapanlar vardı onlara kapaklarını ikram edelim bölümün kritiğine geçeriz.
bu 8 dediğimiz eleman özel harekatçıdır değil mi kardeş? insan vücudu konusundada bilgili olduğunu şebnem bıçaklandığı zaman söyledikleriyle ispatladı değil mi?
he işte o zaman bu 8 dediğimiz süper komando nasıl oluyor da kendini savunmak için elini bile kaldırmayan ramizi tam kalbinin ortasından indiremiyor da ciğere yani kurtulma ihtimali olan yere sokuyor bıçağını? en garanti iş 1-2 kere daha saplayabilir di ama olmaz ramiz kurtulacak değil mi? işte kapağı burada kapatıyoruz demekki 8 kalkıpta numaradan bıçaklamamış bu ramizi harbi harbi elinden geleni yapmış. ama senaryo fatal error undan ötürü olması gereken şey yani "ölü ramiz" olmuyor , olamiyor...
zaten bu bölümdeki bir kaç saçmalıktan biri de şu yukarda saydığım "prof adamın böyle bir başarısızlığa imza atması" dır.
diğerlerine geçicek olursak.
-8 gündüz polislerden saklanarak , kılık değiştirerek hastaneye giriyor. ama gece elini kolunu sallayarak hiçbir polis engeline takılmadan giriyor. demeyin ki "kenan gönderdi polisleri" , kenan gönderebilseydi gizli gizli girmesine hiç gerek kalmazdı.
-azad ın mıy mıy konuşmaları harbiden sıkıcı. klişe , yavan...
-cansu dere den daha kötü bir oyuncu gördük bu gece , ramizin manita herhalde dizideki en kötü oyuncuydu. o ne kütüğümsü laflar o ne saçma düzenlemelr?
-kenan mal mıdır? madem 8 i de öldürtmek istiyosun önce ramizi öldürsün ondan sonra da sen onu öldürt. ne diye hastaneye öldürtmek için yolluyorsun? sık kafasına gitsin madem hastane ne ayak?
kıvanç yüzünden diziyi izleyip hiçbirşey anlamayanlar eziyetten kurtulmuş gibi gözüküyor. yapımcıların düşündüğü bu aşk ı memnu tayfasından seyirci koparabilmek başarılı olur herhalde. sekiz'in ölmesiyle artık psikopat conversli katilin piyasaya geri dönmesini bekliyoruz.çünkü hala jenerikte adı geçiyor *.
not:bu sezon ilk kez ismail filiz*'i gördük ama bu seferde 1971'e gidilmedi.
düne kadar "olm bak behlül geldi", "aha bak dayı kızıma dokunma dedi adam behlül ya ehehe" dediğim, "sekiz değil olm bu dokuz" diye dalga geçtiğim sekiz karakterini 3 bölümde bu kadar iyi işleyip resmen ölümüne üzülmemi sağladığı için seviyorum.
başka dizilerin 2 sezona yayacakları hikayeleri bir bölümde anlatabildikleri için seviyorum.
bana beyin jimnastiği yaptırıp beni şaşırttığı için seviyorum.
piyasadaki bütün ağalı cipli bayık dizileri seyreden üst komşumuza "ay bu diziyi izlemiyorum ben çok sıkıcı hem hiçbir şey de anlamıyorum" dedirttiği için seviyorum.
ne kadar saçlamalıklar olsada izlemekten zevk aldığım içerisindeki saçmalıklardan çok beni sürüklemesine önem vererek inanılmaz keyif alarak izlediğim, ön yargıyla izlenilmemesi gereken bir dizi olduğunu düşündüğüm her bölümünde keşke öyle olmasaydı diye üzüldüğüm uzun süredir izleyicisini bu kadar fazla ters köşe yapan bir dizinin olmadığını bildiğim her pazartesi izlediğim dizi.
37. bölümünü iki bölüm halinde sunmuslar. ilk bölümde ali, cengiz, ömer olayindan girdiler, ikinci bölümde kenan - sekiz ve ramiz - ezel olayini islediler.