27 yasindayim ve su ana kadar evet bu insanla evlenebilirim diyecek kimse çıkmadı karsima. eger doğru insanla yapılırsa bir ömür boyu mutluluktur evlilik. dertleri, sıkıntıları, uzuntuleri de mutluluk kadar paylaşabilmek lazim. 2 farkli insan değil 1 bütün olmak lazim.
Iki tarafta kendi bireyselliklerini belli ölcüde tutabildikleri surece guzel bir eylem, ama yok artk benmsin ulan gbi bi zihniyet varsa eziyet ve cehennemi bir eylem.
Bertrand Russell evliliğin tarihinde anlattığı kadarıyla eskiden erkek çocuk dünyaya geldiğinde kadının yanına taşınmasına izin verir ve çocuk büyüyüp kabileye katilincaya kadar onun ve çocuğun ihtiyaçlarını karsilarmis.
Devlet açısından vatandaşları ile ilgili kayıtları tutabilmek için gereklidir. Miras hukuku ve aile hukuku bu kurum üzerine kuruludur. Resmi memur önünde geçerli olarak kıyılan nikah hukuken bir çok noktada bağlayıcıdır. Mesela ailenin oturduğu ev erkeğin bile olsa eşinin rızası olmadan (yazılı ) ipotek edilemez satılamaz vs vs.
türkiye'de psikolojisi bozuk insanlar için tavsiye edilmeyendir.
çünkü;
erkek olanlar için,
durduk yere evde kavga çıkabilir ve inanılmaz bir şekilde suçlusu siz olabilirsiniz.
ne yaparsanız yapın para yetmeyebilir. bekar halinizde neler yaptığınızı hatırlayıp şaşırırsınız.
hayatınız boyunca kimseden bir yere gitmek için izin almazdınız ama şimdi bir anda bu sorun mevzu bahis olmaya başlar ve izin almanız beklenir.
ailenizden bir süre uzak durmanızı ciddi ciddi isteyebilir,
ya da aileniz yerine o an başka bir şeye ya da kendisine zaman ayırmanızı isteyebilir.
ailenizden birisi ile anlaşamayabilir eşiniz ve belki kimbilir sorumlusu siz bile olabilirsiniz...
bir kıza bakmadığınız hal de öyle itham edilebilirsiniz.
bir kıza bakamazsınız.
facebook ya da türevleri olan sitelerden gelen arkadaşlık istekleri onaylanmadan gerçekleşmez...
bir kadınla tanıştığınız da ya da iş arkadaşlarınızla konuşamazsınız...
Çoğu kişinin bilmediği bir faydası vardır. Özel sektörde çalışan hanım kızımız evlenirse, ona ekstra bir hak verilir. Buna göre; bu kadın işçimiz, evlendikten sonraki 1 yıl içerisinde işten ayrılırsa, hiçbir nedeni yokken işten ayrıldığı halde, kıdem tazminatını çatır çatır alır. Bunun için işverenine vereceği bir dilekçe yeter.