eurovision

entry446 galeri20
    270.
  1. ciddi ciddi önemseyenlerin olduğu, uluslararası popstar yarışmasıdır.
    0 ...
  2. 269.
  3. "88 yıllık cumhuriyette eurovision birincisi sadece akp döneminde çıkmıştır." recep tayyip erdoğan

    "bu çok büyük bir rezalettir, trt müdürü hemen istifa etmelidir. biz iktidar olursak eurovision'a lady gaga ve dadaşlar'ı çıkaracağız." kemal kılıçdaroğlu

    "türkçe şarkı olmazsa olmaz tabi!!birbir11" devlet bahçeli

    "eurovision hkere xere jörö bilililirp." gülten kışanak

    "eurovision'un amına koyayım." ahmet abi

    "siyasi entry sıçtım." potatiumk
    2 ...
  4. 268.
  5. 267.
  6. bu sene dünya kupası misali elin adamlarını izleyeceğimiz güzel bir yarışma.
    0 ...
  7. 266.
  8. bir pop kültür şovudur. böylesi organizasyona soft şarkı ve şarkıcılar dururken rock cı gruplarla katılmak acaba hangi aklın eseridir, merak edilmektedir.

    alem gider mersine biz gideriz tersine.
    1 ...
  9. 265.
  10. yıl olmuş 2011 hala bunu izleyen insan var mı merak içerisindeyim. müzikle alakası olmayacak şekilde saçma sapan politik çıkarlarla birincileri seçen bir yarışma ki bunu neyini ciddiye alıyorsunuz? bu yarışmanın tadı seksenlerde varmış.

    birinci bellidir kanımca, blue grubu kendisini çok özletmişti ve dünya çapında hayranları var. kesinlikle o fan oylamalarıyla 1. olacaktır.
    0 ...
  11. 264.
  12. eskidenmiş kalitesi, artık bozuldu, komşu komşunun külüne muhtaç politikasına döndü son yıllarda. yurtdışında yaşayan gurbetçilerimiz sayesinde girmiyor muyduk sıralamaya, bu sene onlar bile "ögg"dediler, atmadılar oy moy. bu yarışmayı alaya alıp, sırf katılmış olmak için katılarak "acayip hayvanlara benzirsen "gibi absürd şarkılarla ve kolbastı gibi dans şovlarıyla aday olsak keşke. nasılsa siyasi bir yarışmaya dönmedi mi, bundan sonra dalga geçelim biz de, ciddiye almadığımızı gösterelim ve saçma sapan, k...ım kenarı dercesine bir şarkı ve şovla katılalım isterim.
    1 ...
  13. 263.
  14. 2011 yılında TRT'nın zoruyla yarışmaya katılan Yüksek Sadakat grubunun zamansızlıktan sebep, 2010 yılı Manga performansını kopyalayıp yapıştıramadığı bir yıldır.
    Artık bu eziyet bitmelidir. Türkiye eurovision'da TRT tekelinden kurtulmalıdır..
    5 ...
  15. 262.
  16. sallamadığım siyasi bir yarışma olmasına rağmen türkler çıkınca evde garip triplere girdiğim yarışmadır.
    0 ...
  17. 261.
  18. genellikle ingilizce şarkıların kazandığı ama ingilterenin sonuncu olduğu yarışma.
    0 ...
  19. 260.
  20. eurovision şarkı yarışması, avrupa yayın birliği (EBU)'nin her yıl Avrupa ülkeleri arasında düzenlediği dünyanın en ünlü ve uzun soluklu şarkı yarışmasıdır.
    1 ...
  21. 259.
  22. önemsiz bir gay yarışması olduğunu kimsenin idrak etmediği saçmalık.
    0 ...
  23. 258.
  24. 257.
  25. bu seneki şarkımızla sonuncu olacağımız uluslararası müzik yarışması (bkz: yüksek sadakat)
    1 ...
  26. 256.
  27. gerçek sanatçıların değil, genelde toplum tarafından sevilen insanların katıldığı yarışma..
    mesela justin bieber katılsa kazanma ihtimalinin olduğu yarışma.. o yüzden kazanana itibar etmem pek...
    0 ...
  28. 255.
  29. show business'ı sanat , profesyonel futbolu spor zannedenlerin ülkesinde sanatsal olmamakla yargılanan, çok eğlenceli yarışma.
    0 ...
  30. 254.
  31. bu sene de kazanamayacağımız yarışma. hep rock grubuyla olmaz bu iş benim tavsiyem nil karaibrahimgil
    0 ...
  32. 253.
  33. tamamen siyasi olaylara göre ülkelerin oy verdiği ve sanat adına pek de fazla bir şey bulunmayan yarışmadır.
    0 ...
  34. 252.
  35. bazı ülkelerin hiç elemelere katılmayıp her sene doğrudan yarışmaya başlamasından dolayı gıcık olduğum yarışma. diğer ülkelere ne oluyor da herkes katılabilmek için kıçını yırtıyorlar, anlamış da değilim. ama özünde kötü bir yarışma değildir. ülkemiz insanlarının neredeyse tamamına yakınının telefon melodisi olabilmiş güzel şarkıları da günyüzüne çıkarabiliyor.
    1 ...
  36. 251.
  37. günümüzde pekde önemsenmeyen siyasetin ön planda olduğu şarkı yarışmasıdır.
    0 ...
  38. 250.
  39. 249.
  40. 56. eurovision şarkı yarışmasına türkiye'den katılacak olan yüksek sadakat grubudur. bence olmamış ama en azından kürtçe bir şarkıyla çıkmadık bu da bişe.
    2 ...
  41. 248.
  42. bu yıl yüksek sadakat temsil ediyor imiş. trt açıklamış bulundu.
    1 ...
  43. 247.
  44. türkiye cumhuriyeti kürtçe şarkıyla katılmamızın önerildiği yarışmadır.buna yönelik olarak da ingilizceyle katılmamızdansa etnik bir dille katılmamız daha iyidir gibi bir önerme var ortada.
    sevgili arkadaşım ingilizceyle katılmamızın sebebi yabancı ülkelerden oy alıyor olmamız.emperyalist ülkelere yaranmamızla konunun hiçbir alakası yok.bugün ingiltere'de, fransa'da, italya'da ve daha nice devletlerle, dünyaca ortak bir dil olduğu için ingilizce katılmamız mantıklıdır.adam şarkı sözlerini anlayacak ki ona göre oy verecek.
    ama kürtçe ile katıldığımız zaman bırakın yabancı devletlerdeki oy verecek insanların anlamasını, başta kendi vatandaşlarımız anlamayacak.anlamadığımız bir dille katılmanın ne anlamı var.
    bir kesim de diyor ki lazca, çerkezce de katınılabilir.bu kadar hadise edilmesinin sebebi kürt dili olduğu için.
    hayır efendim, ben bir çerkez olarak söylüyorum, çerkezce de katınılmasına karşıyım.çünkü bu sefer de çerkezce bilmeyenler anlamayacak.onu da geçtim;
    sen amerika'da ben zenciyim, afrika dili konuşucam, ben hintli'yim hintçe konuşucam diyemezsin.senin nüfus cüzdanında amerikan vatandaşı yazıyordur ve amerikan dilini konuşmak zorundasındır.bende çerkez bir türk vatandaşı olarak söylüyorum ki benim nüfus cüzdanımda türk vatandaşı yazıyor ve ben türkçe dilini konuşmak zorundayımdır.etnik dilleri bu kadar hadise haline getirmek bölücülükten başka birşey değildir.bu topraklar üzerinde yaşayıp bu ülkenin ekmeğini yeyip de, ben şu kökenliyim şu dili konuşacağım demek sadece halkların kardeşliğine karşı yapılmış bölücü bir hareketten öteye gidemez.
    1 ...
  45. 246.
  46. hiç katılmasak çok dandik bir yarışma hakikaten vergilerimiz boşa gidiyor tanıtım falan demeyin avrupada izleyenler ya gurbetçiler ya da alt gelir ve kültür gurubundan insanlar birtek türkiye bu yarışmayı ciddiye alıyor bir de biz 1. olduk diye yunanistan kompleks yapıp ciddiye aldı.

    edit:ya da en azından konservatuar öğrencilerine kendi aralarında bir yarışma düzenlettirip onların arasından biri seçilir ve yollanır hem masrafsız hem de gerçekten eğitimli bir insanı belli bir platforma taşımış oluruz.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük