Bir adet vicdansız ve katıksız o.ç dur. Iyilik olsun diye anlaşmalı boşanırsınız ama kendi onbinlerce lira kazanırken size bir tek kitaplığı bile süründurerek verir. Şimdi hadi gel de ikinci kez evlilik düşün düşünebilirsen.
Neydi bir söz vardı düzgün bir şekilde boşanabileceğiniz kişilerle evlenin diye. Çok doğru mesela ben çevremi düşünüyorum. Allah göstermesin boşanacak olsalar kocaları bazılarının çok çirkinleşir, bazılarında kızlar çok fenalık yapar ama bazıları çok medeni sakin ayrılır.
Eski eşin çok travma bırakmaması önemli o yüzden. cidden evlenirken bu adam /kadın boşanırken nasıl bir tavırda oluru düşünmek lazım.
seni affediyorum.
ama bi daha ailenin ya da arkadaslarının gazına gelip beni kucuk dusurme.
20 senedir bir kere sana saygısızlıgım oldu mu?
yerine gore ailemi karsıma aldım. yerine gore arkadaslarımı karsıma aldım.
sana asla kotu soz soyletmedim.
aynısını senden de bekliyorum.
senle evlendigime pisman degilim domates corbam. ihih.
guzeldi o 10 sene acısıyla tatlısıyla.
lutfen kalbinin iyi kalpli kısmına iyi bak.
sen oyle daha guzelsin.
ben hep derdim ki dunyanın en melek erkegi o.
beni hayal kırıklıgına ugratma.
eğer hem kızıp hem severek ayrıldıysanız, ciğerinizi kanatacak, ruh dengenizi bozacak ama sonunda
çıkarttığınız derslerle sizi yepyeni bir adam yapacak hatun kişi. teşekkür ederiz kendilerine.