esenyurt

entry308 galeri9
    131.
  1. bütün kaliteli torbacılar bu kozmopolit ilçede konuşlanmış durumdalar. yeni bağcılar olma yolunda hızla yükseliyor.
    0 ...
  2. 130.
  3. yarım saat önce şiddetli bir patlama sesi duyulmuş ilçe lakin bir hareketlilik yok.
    0 ...
  4. 129.
  5. doğma büyüme buralıyımdır istanbulun en nezih semti diyemesek bile istanbulun para kasasıdır. içerisinde 7'ye yakın avm vardır sırayla torium, marmara park, n merkez, eskule, akbatı, sunflower...
    0 ...
  6. 128.
  7. Keşke büyük harf karakteri girebilseydim ama siz öyle yazmışım gibi hayal edin "korkunç" bi yer.

    Bok atmıyorum malesef ailemin işi dolayısıyla buraya taşındık.

    Bulut durağı,örnek market civarları gerçekten kelime arıyorum evet tamam "garip" yerlerdir. O civardaki erkekler "gadın gadın" bakışlarıyla tararlar etrafı kadınlarsa onlardan farklı giyinen,farklı statüde olan herkese tehlikeli ve düşmanmış gibi bakarlar. Her gün silah sesi duymanız muhtemel burada,marketlerin yağmalanması banka atmlerinin yakılması şaşırılacak hadiseler değildir mesela. Trafik ehliyetini kasaptan almış insanlarla doludur burası araba nereye park edilir,hangi ışıkta durulur hangi ışıkta geçilir bilmiyolar ya da önemsemiyorlar minibüs şoförleri de dahil.

    Ancak beylikdüzüne çok yakın olan altınyıldız tarafı gerçekten gelişmiştir,yolda rahat yuruyebiliyor ve saygılı insanlarla karşılaşabiliyorsunuz bu civarda.

    Evet evet yatırım yapabilirsiniz inşaat sektörü oldukça aktif çünkü ama şu dönemde yaşanacak yer değil.

    iyiki okulum uzak ve ben burada yaşamıyorum diye binlerce kez şükrediyorum.
    6 ...
  8. 127.
  9. sizlere esenyurt ile ilgili bir anımı anlatacağım sevgili sözlük. geçen senenin mart ayı falan arkadaşımla birlikte sınav için istanbula geldik. itü ayazağa kampüsünde sınava girip ordan beşiktaşa geçtik. bu arada istanbuluda öyle çok bilmeyiz. neyse akşam kalmak için arkadaşımın ablasına gideceğiz esenyurta, metrobüs ile avcılara geçtik oradan dolmuş ile esenyurta gidiyoruz. ablası bize bulut durağında inmemizi söyledi telefonda ama bilmiyoruz bulut durağı neresidir, nerdedir. ve işin garipsediğimiz yanı dolmuşta kimse türkçe konuşmuyor kimseye soramıyoruz. bulgaristanda bile böyle çaresizlik çekmedik valla. abinin biri telefonla konuşuyor hemde türkçe, o kadar sevindik ki anlatamam. telefonu kapadı, abi türkçe biliyomusun dedim şaşkın bir ifadeyle evet dedi bulut durağında inmemiz lazım sen biliyomusun dedim evet bende orda inicem dedi. abiyle birlikte indik sağolsun bize gideceğimiz siteye kadar eşlik etti. ve biz yabancı dilin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anladık.
    4 ...
  10. 126.
  11. yaklaşık 7 senedir yaşadığım yerdir. aslında esenyurdun merkezine çok uzağız. beylikdüzü kısmına daha yakınız. esenyurttan daire almak isteyenlere tek tavsiyem güzelyurt dışında bir yerden almayınız. hele merkezine gidildiğinde suriyeli ve kürt nüfusu yoğun. tabelalar arapça, adres sormaya türk bulamıyorsun.
    gelişmekte filan işte peşkeş çekilen araziler ve rant savaşının içi. yatırım için güzel yaşamak için kötü bi yer. ama o kadar gömmeyelim güzelyurt mahallesi olsun , e5e yakın kısımları yaşamak için güzel ve sessiz. ama merkeze işim düşünce gitmek istemiyorum o derece.
    uyuşturucu yatağıdır.
    ve hiç bir zamanda düzelmiyecektir.
    1 ...
  12. 125.
  13. doğma büyüme buralıyımdır istanbulun en nezih semti diyemesek bile istanbulun para kasasıdır. içerisinde 7'ye yakın avm vardır sırayla torium, marmara park, n merkez, eskule, akbatı, sunflower...
    1 ...
  14. 124.
  15. insanı cahildir bilmezler;

    Kırmızı ışık,
    Yaya geçidi,
    Kavşak,
    Saygı,
    Nedir bilmezler.

    Sadece araç kullananlar değil yayalarda bilmez...

    Her zaman kendileri haklıdır. Karşıdaki insanın, tartıştığı insanın ki tartışmasını da bilmez, haklı olma şansı bile yoktur.

    Trafikte kavga etmek için sizi takip eder. Sokak arasına çekersiniz arabayı, korkar kaçar sonra adam toplar gelir...

    Bir bok yapacağından da değil en fazla arabanı çizer...

    Kısacası cehalet dolu bir yerdir...

    Neden cehalet dolu olduğunu popülasyonundan sebep açıklamaya da gerek yoktur...

    Ucuz mucuz deme arkadaş alma burdan ev, geçmesin yolun buradan...
    4 ...
  16. 123.
  17. 26 sene olmuş, burada yaşıyorum. dile kolay ama gel bir de bana sor. lanet yer.
    1 ...
  18. 122.
  19. Suriyelilerin ve Kürtlerin istila ettiği şehir.

    Türkiyede en son yaşamak istediğim yerlerden biri..
    2 ...
  20. 121.
  21. suriye'den beter yerdir. büyükçekmece'de yaşıyorum buraya arada bir işim düşüyor. istanbul'da bildiğim kadarıyla kürtlerin en yoğun yaşadığı yerdir. fakat son zamanlarda suriyeliler ev-ev, sokak-sokak ele geçirmeye başladılar.
    4 ...
  22. 120.
  23. durumunuz bu semtte ev almaya müsaitse gidin kiraya çıkın derim açık ve net.
    1 ...
  24. 119.
  25. ciddi manada istanbul dışıdır. ev fiyatları uygundur, bir nedeni vardır. sokakta kalmaktan iyidir elbet fakat taksim vb. yerlere ulaşmak saatleri bulabilir. bir yanındaki yer avcılara bile 1 saatte zor gidebildim.
    1 ...
  26. 118.
  27. Cehennemin dibi amına goydumun ilçesi boktan farkı yok ne kadar oruspu çocuğu varsa oraya toplanmış istanbulun küçük kürdistanı
    pezevenglerin, şerefsizlerin hepsi bu esenyurt denen bok çukuruna gelmişler.

    (bkz: welcome to cehennem)
    2 ...
  28. 117.
  29. abartmazsak istanbul'un en fazla suç oranına sahip olduğunu düşündüğüm ilçe. ne kadar kötü söz ve beddua etsem az gelir. bir beylikdüzülü vatandaş olarak burasının insanını esefle kınıyorum. nerede pislik var hep bu civarlardan akıyorlar buraya. kendi ininizde kalınız efendim bozmayın burayı.
    2 ...
  30. 116.
  31. istanbulun en kro, en varoş, en aptal ilçesidir.
    1 ...
  32. 115.
  33. (bkz: esencılıs)

    sadece tem'den esenkent, örnek mahallesi, ardıçlı falan oralara girip hemen temden kaçılası yer. aman derim meydana merkez mahallesine falan uğramayın. hele ki arabayla, 3 senedir bitemeyen yol çalışması var.
    1 ...
  34. 114.
  35. bi kere gittim ama iğrençliğini göremedim. iğrenç olan bişey yokdu yani insanlar diğer entrylerden gaza gelip sallıyor keseden. gittim olm tokyo gibi binalar 200 katlı falan.
    0 ...
  36. 113.
  37. 112.
  38. rezidans dairemin camından fakirleri izlediği semt.
    edit: ayrıca esenyurt geniş bir kavramdır. sanırım medicana hastanesinden migros'a kadar sağlı sollu full esenyurttur.
    0 ...
  39. 111.
  40. 110.
  41. Sürekli olayların olduğu, sadece erkeklerin değil kadınların bile öküz gibi baktığı semt. Varoşland. Dışarı çıkmaya korkarsınız. Kekolarla, kezoların kol gezdiği saçmasapan bir semt. Uzak durun !!!!
    2 ...
  42. 109.
  43. abi millet ne kadar yalancı ya... smile, esenyurtta yaşamasam inanıcam be, katiyen kızların erkeklere laf attığı yok, güzel bir semt, tüm samimiyetimle söylüyorum.
    1 ...
  44. 108.
  45. şahane sitelerin ve rezidansların bulunduğu, yeşilliğin bol, havanın ferah olduğu ve gecekondu yapılaşması olmayan güzel bir ilçemizdir.
    kaliteli yaşamak istiyorsanız esenyurt-beylikdüzü taraflarına gelmenizi öneririm.
    evli ve çalışıyorsanız haftada bir taksime veya boğaza gidebilirsiniz. zaten pekte ihtiyaç duymayacaksınız. florya ve beylikdüzü sahili fazlasıyla tatmin ediyor. daireler ultra lüks olmasına karşın fiyat açısından uygundur.
    yok ben karmaşık düzen içinde dar sokaklarda ve iç içe evlerin bulunduğu eski binalarda yaşamak istiyorum derseniz fazla para verip o düzen içinde de yaşayabilirsiniz.
    1 ...
  46. 107.
  47. ne zaman uyuşturu vs. pis haberler okusam buradan çıkıyor. iğrenç bir yere benzeyen semt.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük