oraları gerçekten de bir zamanlar dutluktu efenim! hem de öyle çok uzağa gitmeye lüzum yok bir 10 sene evveli en fazla!
yol kenarları tavuktan, inekten, öküzden; ara sokaklar psikopatlardan, balicilerden, siyah türklerden geçilmezdi!
Sonra ne oldu? bir taraftan göç, beri yandan istanbul'un kaliteli semtlerinde kapıcılık yapan kitlenin diktiği apartmanlar(!)
Velhasıl inekler, tavuklar, atlar vs.. kayboldular yavaş yavaş! Öküzlerse baki kaldı!!
normalde jandarma bölgesinde 1 bölük olması gerekirken orada 1 tugay vardır ve birkaçtane panzer dışında birde tank vardır.Sokaklarına giren adamın birdaha çıkması mümkün değil gibi birşeydir.Çünkü harcanma konusu had safhadadır. Kroların, hayvanoğluhayvanların en çok bulunduğu mekandır.Canım abazan gençliği çevresindeki avcılar-beylikdüzü gibi mekanlara zehir salmaktadır.Oysa 5 km ilerisinde yada gerisinde, avcılarda yada bahçeşehirde gahet çağdaş bir hayat vardır.özellikle bahçeşehirde.