bu sezon utah jazz da şimdiye kadar oynanan 15 maçın tamamında görev alarak 13.3 sayı 6.4 ribaunt istatistikleri yakalamış olan başarılı oyuncu. biraz ribauntlara, biraz da birebir savunmaya yönelmesi gerekiyor. hücumu bir türk oyuncu için gayet iyi durumda. bu şekilde sürdürebilir ve üzerine katmaya çalışırsa çok daha iyi yerlere gelebilecek, mehmet abisi gibi all star bile görebilecektir.
batı biraz kurtlar sofrası ama all star ve belki de playoff imkansız değil...
kendisi istikrarlı bir double-double makinesine dönüşmüştür. evde ne zaman bahsini açsam babam fetullahçı o der. amınakoyim napalım, hakan şükür de fetullahçı ama bunlar ülkenin nadiren çıkarabildiği değerler... babama da küfrettim ama napıyım evde edilmiyor.
Yeni takımda umarım başarılı olur kendisi bundan 5 sene önce nba'de yaşıtlarının en yetenekli oyuncusu olarak gösteriliyordu.
ilk senelerinde amerika'da sapıtmıştı adeta, twitter adresinde pornocuları takip etmeler alemlere akmalar derken o beklenen patlamayı yapamadı.
Şimdiki enes'e baktıgımızda kendini toparlayarak uslu çocuk izlenimini veriyor, yinede bu dingilin milli takıma gelmemek için bin türlü bahaneler üretmesi nedeniyle hidayet, mehmet, ersan, ömer gibi sahiplenip iyi maçlar çıkardıgı zaman gururlanmıyorum.
siyasi ideolojisi uymadığı için bazı yazarlarca embesil denilmiş, ama kalitesi embesillerce anlaşılmayacak olan (neticede sporcu olup sporun ideolojisi olmaz lafını bana hatırlatan) basketbol oyuncusudur.
all star arası transferlerinde bal yapmayan arı olan eski takımı utah jazz dan kurtularak çok daha iddialı bir thunder takımına takas olarak beni sevindirmiş olan yetenek. karşılığında ise Kendrick Perkins jazz a, Reggie Jackson pistons a ve Kyle Singler ise thunder a geçtiler.
takıma uyum sağlayabilirse westbrook-waiters-durant ve ibaka ile muhteşem bir beşli yakalayabilirler.
Yabanci bir oyuncu icin nba'de basarili olmanin zorlugunu gozler onune seren oyuncudur. 1. allah vergisi kabiliyet, 2. cok calisma, sabah deplasmanda bi otelde uyandiginda ha.gi sehirde oldugunu hatirlayamayacak kadar cok calisma, 3. takimda sana uyacak dogru bir rol, 4. bu dogru rolu sana verecek ve destekleyecek ongorulu bir hoca.
bu faktorlerin hepsi yuzde yuz olsa cok iyi bi oyuncu olursun, bakin cok iyi bi oyuncu diyorum yildiz oyuncu degil. Oklahoma'da coach maalesef adam degil, buyuk potansiyele ragmen gelmeyen basari takimda yilginliga donmus durumda ve coach yuzunden cok buyuk fundamental yanlislar oluyor buyuk macta. bu enes icin zor bi durum.
Bir de "enes iki superstarin arasinda cok top alamaz ve daha da silinir gider" diyenler cikmis. Hala anlatamadim mevzunun cok top kullanmak olmadigini, takim ici rolunu cok iyi kotarmak oldugunu. lebronun takimina tum nba oyunculari kosa kosa gidiyor, az top kullanacaklarini bilmiyo mu onlar? Enes takasi ogrenince az top kullanacagini bildigi halde neden allahim sana sukurler olsun dedi? Cunku biliyor ki yildizlarla kimyasi uyusursa coacha ragmen nba'in iyi oyuncularindan olabilir.
Celtics'in son sampiyonlugunda herkes big 3'yi hatirlar ama pj brown'u, leon powe'u, eddie house' u sadece basketi iyi bilenler hatirlar. iste Enesin onceligi brown, powe veya house gibi olmaya calismak olmalidir.
kendini gösterebileceği nadir takımlardan birisine gitmiş olmasına rağmen, geleceği için iyi olmadı bence. zira scott brooks'un himayesinde o fundemantel eksikliklerini zor giderir.
Oklahoma kariyeri gumbur gumbur baslamisTir durantin donusunden sonra bu kadar cok top kullanamayacagi icin hucum ribauntlarina biraz daha asilmalidir.
bugünkü lakers maçında ilk periyotta 15 sayı 10 riboundluk bir performans göstermiştir. fark iyice artmazsa oyun süresi uzarsa maç sonu efsane bir performanstan bahsediyor olacağız gibi.
Hem de ağır şakirttir. Attığı tweetlere baktığınızda oldukça feyzli ve imanlı bir genç havası uyandırır. Bu durum kimseyi de ilgilendirmez, lakin milli takıma olan tavrından ötürü hem bunun, hem de mehmet okur'un gözümde zerre değeri yoktur. all star da olsa, milyar dolarlık kontrat da yapsa gözümde türk basketbolunun en büyük ismi bellidir (bkz: hidayet türkoğlu).