attığı tvitlerde sonuna kadar haklı olan kişi. sen git milli takımı fülkerin arka bahçesi yap sonra bu çocuğa laf et.
hido geçen sezon dopingden ceza aldı fiba ceza vermesin diye bin takla atıldı ve 6 ay ceza kesildi. bu ceza ile hido milli takımda oynadı.
emir slovenya milli takımında oynuyordu nedense türk yapma sevdası doğdu tbf 500 bin dolar para ödeyip emir'i türk milli takımında oynayabilecek pozisyona getirdiler. kime yaradı fülkere.
oğuz savaş geçen sezon döküldü milli takımda.
cenk akyol mikrofon attı çağrılmadı. furkan çok iyi bir sezon geçirdi lakin tercih edilmedi.
vakti zamanında 2010 dünya şampiyonasında 30 yaşın üstünde olacaklar biz o turnuvaya yeni bir takımla çıkacağız diyenler bu turnuvada da o gün çağırmadıkları hido, ömer onan, kerem gönlüm'ü çağırdı.
bu çocuk gelmedi çalışmam lazım dedi peki bu turnuvaya neden çağırmıyorsun.
kariyerinin sonuna kadar nba de kalacağını zannedip saçma sapan şeyler yaparak türk halkının haklı tepkisini alan basketbolcu. Bu oyunuyla çaylak kontratı bitince yeni kontrat imzalayacak takım bulamayıp eninde sonunda türkiye ye gelecektir. Bakalım o zaman geldiğinde hangi yüzle türkiye de oynayacağını merak ediyorum.
bu küçük kardeşimiz daha 6 ay öncesine kadar porno yıldızları ile vakit geçirmiyor muydu hangi ara beyni yıkandı ve cemaat içine girdi. kendisine yazık ediyor, tamam kalkıp tipik amerikan dream şeklinde yaşa demiyorum ama o dalgalandırdığı türk bayrağının altında cemaat yatmaz bunu unutma.
mümkünse milli takıma artık çağrılmasın, çektirsin gitsin mormonların yanına.
koskoca ülkenin takımı senin daşşak keyfine kaldı sanki.
10 sene sonra işi bitince ülkeye dönüp etiler'de 10.yıl marşı da okur lan bu.
abd maçında gözlerimizin aradığı bir oyuncu, olsaydı birşeyler olabilirdi, ömer onan+ oğuz savaş çok defansif olmanın yanında ofansif açıdan da eksik bir ikili oluyorlar atletik takımlara karşı.