Yeni takımda umarım başarılı olur kendisi bundan 5 sene önce nba'de yaşıtlarının en yetenekli oyuncusu olarak gösteriliyordu.
ilk senelerinde amerika'da sapıtmıştı adeta, twitter adresinde pornocuları takip etmeler alemlere akmalar derken o beklenen patlamayı yapamadı.
Şimdiki enes'e baktıgımızda kendini toparlayarak uslu çocuk izlenimini veriyor, yinede bu dingilin milli takıma gelmemek için bin türlü bahaneler üretmesi nedeniyle hidayet, mehmet, ersan, ömer gibi sahiplenip iyi maçlar çıkardıgı zaman gururlanmıyorum.