aldığımız bilgiye göre aslında ilk şakayı semih yapmış. bir gün sabah antremanın da semih tüm futbolculara yükses ses ile ''arkadaşlar elimde emmanuel il serisi var. sabunlar benden(hacı şakir klasik ortası delik serisi) diyerek ebue ile daşak geçtiği için ,böyle bir ucuz şaka ile karşı karşıya geldiği söylenmekte.
evet ilker yasin benim aktaracaklarım bu kadar söz merkezde.
--spoiler--
"semıh kaya yıkıldı! telının calındıgını dusunerek..sonradan gercek anlasıldı..eboue saka yapmıs..semıh cok sevındı.." - nevzat dindar
--spoiler--
ahahah manyak lan bu adam. accayip matrak. ligin en iyi sağbeki.
ayrıca: http://www.ligtv.com.tr/v...=6&r=1&hid=103600
7 aralık 2011 galatasaray fenerbahçe maçı nda attığı gol, tam bir futbol dersiydi. Golü tekrar tekrar izleyin, buram buram arsene wenger, yüksek kalitede futbol havası var. çalımdı, yoboyu memlekete yollamasıydı, götünden kan almasıydı, volkan'ı nüfusuna almasıydı falan bunları geçelim. Elmander'e pası verip o boşluğa kat etmesi beni benden aldı. Tekrar izlerken, pası verip o boşluğa kaçması, gol anından daha zevkli oluyor yeminle.
enterasan bir futbolcu, son maçlarda zımba gibi dinç bir görüntü çizen bu adam; beşiktaş maçında 90 dakika un çuvalı gibi, ikide bir kendini yere atıyordu.
o değil de çok siyah bu arkadaş. televizyonun renk ayarını o kadar değiştirdim yine de yüzünü net olarak göremedim. son model deyip televizyona o kadar da para verdik ama göremedik işte.
gol sevinçleri melo'nun sevincinden bile daha ilginçtir aslında ama henüz kameraların ilgisine mazhar olamamıştır. bir nevi "kır belini ali dayı" hareketiyle sevinmektedir bu adam...