bu adamı bu kadar hasretle bekleyeceğimiz aklımın ucundan geçmezdi. bir futbolcunun dönüşü bu kadar sevindirir mi insanı? yokluğunda sağ tarafımız felç oldu. çok özledik kara tren, çok.
beşiktaş maçında çok şey bekliyoruz. haydi bakalım, yardır sağdan sağdan.
tekrardan galatasarayla ilk antremanına çıkan oyuncu.
gelmesiyle bir "oh" çektirdi. 1 ay'dan fazla oldu takımımızdan ayrılalı. sağ bekin ne hale geldiği herkesçe malum. artık diyecek tek şey var : şimdi onlar düşünsün!
4 şubat 2012 fildişi şahili ekvator ginesi maçı'nı fildişinin 3-0 kazanması sebebiyle 11-12 şubat tarihlerinden birinde son maçını yapıp gelecek. yani ya üçüncülük maçı yapacak ya da şampiyonluk. galatasaray'da kaçıracağı maç sayısı da sadece 1. 11 şubat 2012 galatasaray kayserispor maçı'nda oynayamayacak ama sonraki mersin idman yurdu deplasmanına yetişecektir.
sözün özü, şampiyon olup kop gel kara kobra!
galatasaray'daki önemi ve değeri gidince anlaşılan futbolcudur.
onun gitmesiyle kanat organizasyonları tamamen çökmüş durumda.
özlenilen ve acilen beklenilen reyiz oyuncudur.
fildişinin angola ile oynadığı maçta golünü atmış olan oyuncudur. bir de duyduğuma göre ön libero oynuyormuş. kendi kalesine de 2 tane atsın da gelsin siyah incimiz diyor ve programımızı burada sonlandırıyorum.
Galatasaraylı sağ bek oyuncusu.
geçtiğimiz Fener-galatasaray maçındaki 3 golden birini atan futbolcumuz.
şakacı bir kişiliğe sahiptir. kendisi sevilir.