arsenaldan felan da biliyoruz. biraz ukela olan futbolcu. umarım tribünleri fazla gıcık etmez. yoksa galatasarayın gittiği her deplesman iki hafta sonra deplesmanlıktan çıkar. antreman olur rakipler için. yani seyircisiz oynama cezası gelir anlıycağınız. taraftarlar pet şişe yağdıracağı için. ama bizde uyaralım burdan rakip takım oyuncusuna gıcık olupta takımınız yakmayın. saha ya hiç bişey atmayın hele hele ırkçı tezahuratlar sakın yapmayın. eboue nin biraz antipatik halleri olsada beşiktaş maçındaki muamelyi asla haketmiyor. beşiktaş taraftarı gibi entellektüel yardımsever bi taraftara yakışmadı geçen yaptıkları.
galatasaray da top koşturan ve ingiltere premier lig kalitesini -üstelik arsenal gibi bir takımda- tatmış olarak kalitesine kalite katan fildişi saihilli futbolcu.
7 aralık 2011 galatasaray fenerbahçe maçı'nın kilit oyuncusudur. malum semih kaya potansiyeli olan yalnız henüz ilk müdahalelerde çok yetersiz olan bir defans oyuncusu. aykut kocaman bu akşam oynanacak maçta semih'in üzerinden oynatacaktır ve mutlaka açıklar verecektir. semih'in sağında oynayacak eboue'nin kademeye girip girememesi önem teşkil edecektir.
bugün attığı gol ve bundan sonra atacağı goller beşiktaş taraftarını siklemeyecek futbolcudur.
arsenal'deki kalitesinin çok çok altında galatasaray'da idare etmektedir.
bi insan maçta yabancı madde atılıyorsa ordan kaçar. niye ibne gibi hareket yapsın ki? yapmıştır kendileri. ibne gibi kırıta kırıta taç kullanma, sırtına çakmak gelince at tepmiş gibi kalçasını çıkarmalar da ne? beşiktaş taraftarı da bu sahtekarlığına kızıp daha fazla madde atmıştır üstüne.
bir kere şu var bir galatasaraylı olarak bu senenin en iyi transferlerinden biri olarak gördüğüm futbolcudur. ikinci olarak siz bu hareketleri sıkıyosa balloteli ye yapın zencinin centilmenine bunları yapmak kolay geliyor çıplak çıplak. he ayrıca hazır soyunmuşken melo nunkinide bi güzel ağzı açık seyretiniz. böyle başa böyle tarak.
galatasaraylı aslan. 6-0 ve 4-0'dan bahsetmeyenler sussun. gitsin aynaya baksın ve dediği eylemi yapsın. sen ankaragücünü'ne 2 maçta 10 at seni hem de senin sahanda 3'leyen takım nasıl 8 attı diye sor.
yerden seken pet şişenin yaraladığı futbolcu.
sayesinde çarşı kıskançlığının; ne boyutlara ulaştığını gördüğümüz futbolcu.
çarşı medya maymunuymuş senelerdir de haberimiz yokmuş. aynaya bakıp 31 çeksen daha iyiydi be aslan.
8-0 ı bile savunuyorsun ya burda, o pet şişe değil kafana; götüne girse akıllanmassın sen.
kanıtı hatta bir fotoğrafı bile olmayan "şahinlerin" üstünden takımına çamur atılmaya çalışılan futbolcu. nerede bu şahinler? neden bu şahinlerden birinin bile fotoğrafı gazetelerde yer almadı? hatta murat 131 iddiasından ne zaman vazgeçip şahin'e terfi ettiniz?