eksi ruyalar

entry126 galeri13
    26.
  1. Keşke müslüman olsaydım dediğim yazar. Kendisini ben de severim ve değer veririm..
    1 ...
  2. 27.
  3. Hatalı bir yazara verdiği destek yüzünden donuza haklı bir şekilde eklediğimden, bu konuda yanıt vermesi de desteklenmesi de doğru olmayan yazar. Mutlu ama uzak olsun.
    0 ...
  4. 28.
  5. neyse ne artizin önde gideni. sevmem.
    1 ...
  6. 29.
  7. tatlı rüyalar yerine ekşi rüyalar işte...
    0 ...
  8. 30.
  9. 31.
  10. 32.
  11. Tatlı tontis hanım hanimcik yazar.
    1 ...
  12. 33.
  13. Aşırı melankolik olmakla birlikte zamanında duygularını zirvede yaşarken paraşütsüz dibe çakılmış hissi veren yazar kişisi. Geçmiş küldür üfle gitsin takılma fazla bizde iç çekimlerini pişmanlıklarını ve sair duygu durumlarını okudukça üzülüyoruz adına sevgiyle.
    1 ...
  14. 34.
  15. Ne yaşadınız olum sabah sabah be.
    1 ...
  16. 35.
  17. 36.
  18. uzaktan seviyorum abi. para bok huzur yok un dediği gibi kızlar bana sıçtığı boku vermez.
    1 ...
  19. 37.
  20. Hayır başlıkta anlamsız bir duygusallığın dışında anlamsız bir gerginlikte var.
    Ben mağarama döneyim en iyisi, takip edemeyeceğim.
    1 ...
  21. 38.
  22. 39.
  23. 40.
  24. 41.
  25. 41.
  26. (#46909058) ile çok isabetli ve anlamlı bir ayara imza atmış yazar. tebrik ediyorum içtenlikle.
    1 ...
  27. 42.
  28. bu kim a* her gün bunun adını görüyorum.
    0 ...
  29. 43.
  30. sözlüğe kendi fotosunu ekleyip durmaktan ve kendini övmekten başka şey katmayanlardan kat kat faydalı olan iyi bir yazar. saygılarımı sunarım.
    1 ...
  31. 44.
  32. Yazılanların aksine çok iyi bir insan. Kendisini çok severim. Tanımadıkları için insanlar boş yapıyor.

    Her neyse iyi yazmalar güzel insan..
    2 ...
  33. 45.
  34. Sevdiğim bir yazar. Kalemine kuvvet.
    2 ...
  35. 46.
  36. hemşerim olan tatlı kadın.
    2 ...
  37. 47.
  38. Saraca Kadın halindeyken baya ilgi görüyordu canım hakkını yemeyin. Gıda mühendisi sarışın yeğen fotoğrafı paylaşan iş arayan gadındı. Hatta şuan birbirlerini sıvazladıkları o zaman yürüyordu. Neyse savunma sanayi ve füzeler pek ilgi alanım olmadığı için iyi bir yazar olduğunu düşünmüyorum.
    1 ...
  39. 48.
  40. Sen de anlAmıyorsun ki kopyala yapıştır yapıyorsun. Ayrıca zall da şu sözlüğünü azıcık savunsa da sildikçe geri gelmesen ahsjfk.
    0 ...
  41. 49.
  42. sözlüğe sürekli suratının fotosunu atmıyor, biri kendisini sevmediği için ona düşman olmuyor, kendisine eleştiri yöneteni alaya almıyor, sözlüğe gayet de güzel bir katkı veriyor.
    öyle tersliklerle dolu bir çağda yaşıyoruz ki kendisi gibi iyi niyetli, sakin, kaliteli kişiler değil abartılı ilgi çekenler, şişkin egolular, ince düşünceden yoksunlar ön plana çıkıyor ve ben buna çok üzülüyorum.
    severek okuduğum ve saygı duyduğum bir yazardır. kendisine donuz butonunu daha çok kullanmasını tavsiye eder, tüm bu kötü niyet bütünü karşısında sabır dilerim. iyi yazmaların olsun.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük