deli gibi hızlı yaşadığım toplam 8 sene boyunca hayatımın fonunda çalan soundtrack gibiydi şarkıları. şimdi herşey değişti, ben vites düşürdüm, gaz kestim yavaşça parkettim. son olarak ota alkole tövbe ettim, bu hikayede böyle bitti işte.
tiplerini beğenmesem de -ki bana hiç de öyle "aa adamlar özgür işte çook coollar çok farklılar" kıvamında gelmiyor görüntüleri- yaptıkları müzikler bilhassa da yazdıkları sözler 10 numara olan gruptur. müzik olarak da pek tarzım olmasa da duman'ı her zaman dinlemişimdir.
içmeden sarhoş oluyorsa insan, sebebi dumandır. candır.
1999'da kurulmuş vokalist rıza Kaan Tangöze, gitarist Batuhan Mutlugil, bas gitarist Ari Barokas ve baterist Cengiz Baysal'den oluşan Türk rock grubu.
2013 yılında yeni bir albüm çıkaracaklarını duydum. zaten 2012 rockn dark konseri öncesinde verdikleri röportajta çalışmaların devam ettiğini söylemişlerdi. kış mevsimiyle birlikte azalan konserler sayesinde hız vermişlerdir diye umuyorum. mayıs-haziran gibi çıkar yeni albüm sanıyorum.
Alternatif rock konusunda oldukça iyi olan bir grup. Çok iyi bir ritimle insanın kanına işleyen şarkıları vardır. Kanımca bunlardan yürekten başlıcadır.
Turkiye'nin en iyi rock grubu. 4 yıl önce tesadüfen arkadaş tavsiyesiyle dinlediğim, daha sonrasında bağımlısı olduğum grup.
şu ana kadar 2 konserinde bulundum. konserlerinin en sevdiğim yanı konseri bitirip vedalaştıktan 5 dakika sonra sahneye gelip şarkılara devam etmesidir.
sabah gözlerimi uykudan açamadığım zamanlarda, "aman aman" şarkısını dinleyerek uyanmama katkıda bulunan rock grubu. içip içip sahneye çıktıkları söylense de güzel söylüyor adamlar.