Severek dinlediğim türk rock gruplarından birisi. Önceden daha bir hevesle dinliyorum ama bu aralar pek sarmıyor. Haberin yok ölüyorum şarkısını üst üste yirmi kere dinlemişliğim vardır. Solistinin daha ünlü olduğuna inandığım grup.
rock grupları ikiye ayrılır diye düşünmeme sebep olandırlar; duman ve diğerleri diye. uzun zamanadır dinlemeyi kesmiştim ki, eski şarkıları artık kesmemeye başladı. yeni bir albüm yapmanın zamanı geldi diye düşünüyorum.
rezil şarkısı gibi hakikaten rezil olan bir gruptur.
dinlenmeye değer hiçbir şarkısı bulunmamaktadır.
esrarkeşlerdir ayrıca durmadan kafaları 1 milyon gezerler
ve bu grubun çok feci hayranları vardır.
ıspartalı bir grup yobaz öğrencinin tepkisi ve geçen yıl da olduğu gibi, bazı siyasi odakların çabaları sonucu ısparta konseri iptal edilmiştir. hepi topu 300 kişi dahi olmayan bu grup, ısparta'da önemli bir siyasi nüfuza sahip olduğunu kanıtlamıştır böylelikle. yoksa 50 kişinin dahi katılmadığı bir basın açıklaması ve etkisiz bir facebook sayfasıyla koca bir organizasyonu iptal ettiremezler. hayatında hiçbir sosyo-ekonomik veya politik meselede tavır alamamış, tepki koyamamış bu davarlar, muhtemelen şeyhlerinden veya reislerinden aldıkları talimatla yobazlıkta sınır tanımamakta; sosyal etkinliklere ve bu sebeple bireysel özgürlüklere küstahça ve şımarıkça saldırmaktadır.
küstah olabilirler , otun ,alkolün , hapın dibini bulabilirler , argo tabirle ortam orospusu bile olabilirler ama farklılar , her şarkısı başka , ne kadar dinleyeni olursa olsun , her birine farklı duygular yaşatıyorlar . ne olursa olsun iyi ki varlar .