bir ara çok popüler olduğunda soğusam da, sağolsun manga diye grup çıkıp ergenleri ele geçirmesiyle tekrar eski sevgimi kazanmış gruptur. gözümde en iyi müzik yapan türk grubudur.
Bugün izmir Arena'da olan, ama ben üşengeçliğim sebebiyle bilet almayı son güne bıraktığım için ne 1. ne de 2. kategoriden bilet bulabildiğim grup. Kısmet Ooze Venue'ye artık.
Moralim bozuldu be sözlük.
Şarkıları kalitesiz bi süre sonra insanı sıkan distortiona karşı clean tonda kafa siken grup. Bir kez canlı dinledim o da 2012 iü bahar şenliklerindeydi, iyi olmuş zaten para verilmezdi. (Ne uzun iki buçuk saatti o be)
23 nisan da bostanci gm de konser verecek olan gruptur. Sozleri, muzigi, ortamiyla tum konserleri ve sarkilari hayran birakmistir kendisine. Hele kaan in yasadiklari ve ustesinden gelisi, Deniz gezmisler icin yazdiklari manasi yok sarkisi asik eder.
nedendir bilinmez ama aylardır dinlemekten bıkamadığım Erdem Kınay - Merve Özbey düeti.
bence şarkı erdem kınay'ın da en iyi bestesidir..ancak sözleri de güzeldir..