Seni eksileyecem de zaten karman yerlerde. Haliyle boşuna uğraşmış oluyorum.
Tamam pes sen kazandın.
Daha da bulaşmam.
Sinan akçıl sevgimi elimden alamazsın ama tamam mı *
Sözlük ahalisi ni muazzam derece de trolliyen mübarek yazar.
Sinan Akçıl da bende işin hikayesi.
Hem eğleniyor hem eglendiriyor.
Yolun açık olsun Dudu yazar.
Duduş özünde troll olsa da özünde iyi biridir. ( bilinçli anlatım bozukluğu )
Delice seven bir yazardır ayrıca. Sinan akçıl uğruna tüm her şeyi göze almış yılmadan eksilemiştir sinan akçıl düşmanlarını.
Ayrıca kasıntı değildir başkaları gibi.
iyi entry girmek isteyen yine girer buna duduş engel mi olmuş ?
Sol frame'de görünce tıklamayın yeter amk.
Belki gafamız daalmış oluyor burda .
Seri oylaşıyoruz belki.
Her boku ciddiye almaktan on yıl yaşlandık anasını satim.
hiçbir hesap bundan daha gerçek olamaz diyerek savunup, kendimi sevdirmeye çalıştığım yazar.
kitap yazsa bir nefeste okurum.
terör örgütü kursa militanı, parti kursa milletvekili olurum.
velev ki bir köye muhtar olsa seve seve azası bile olurum.
öyle yüce bir şahsiyet.
insanları ne kadar da kolay yaftalıyorsunuz, yazık!
ona af edersiniz bok atacağınıza biraz felsefi yönüne odaklansanız, öğretilerinden bir şeyler kapmaya çalışsanız bambaşka insanlar olacaksınız ama neredee? nerede sizde o vizyon, o algı?
sinan akçıl hayranı, nickaltında ikide birde troll yazısını gördüğüm, ama sadece aşırı derecede hayranlığını gösteren ilginç bir yazar.
ama troll olsa bile helal olsun, biskolata erkeği diyen kezbanlardan, " adriyana " diye hergün sol fıreymi s*ken erkeklerden bizi kurtardı, sağolsun. yani herkese gerçek yüzünü gösterdi.
öfff o neydi be bi ara, yok karlos, yok adriyana, yok juan yok bilmemne..
helal olsun kız dudu, sinan akçıl forevır!
toparlı tanım: sevdiğim ve ilginç bulduğum bir yazar.
Sinan akçıl gibi kamera görmemiş tek bir kabiliyetini bile sayamadığımız bir zibidiyi bütün gün anıp zikredip durur. Para mı veriyor bu herif lan sana. Ne aklıma getiriyosun şu kart horozu?
Çaylaklığımda nick altıma gelip zıhıhı diye gülmüş yazar.
Gelme demişti, benle takılma yakarlar seni demişti de dinlememiştim.
Demek ki doğruymuş.
Barsacar ben geçmişe çizgi çektim kanka nick değiştirdim.