hiçbir hesap bundan daha gerçek olamaz diyerek savunup, kendimi sevdirmeye çalıştığım yazar.
kitap yazsa bir nefeste okurum.
terör örgütü kursa militanı, parti kursa milletvekili olurum.
velev ki bir köye muhtar olsa seve seve azası bile olurum.
öyle yüce bir şahsiyet.
insanları ne kadar da kolay yaftalıyorsunuz, yazık!
ona af edersiniz bok atacağınıza biraz felsefi yönüne odaklansanız, öğretilerinden bir şeyler kapmaya çalışsanız bambaşka insanlar olacaksınız ama neredee? nerede sizde o vizyon, o algı?