301.
-
ona göre de biz trollmüşüz.
geçen konuşuyoruz;
yahu "kinamiyo ne olacak bu sözlüğün hali?" dedi.
"ne olmuş?" dedim. "ben hariç herkes trolllüğe sarmış, saçma sapan geyikler dönüyor" dedi.
o an bir aydınlanma, bir şimşekler, toz duman her taraf. öyle bir etki yarattı, öyle bir algılarımı açtı ki sormayın.
bir kez daha hayran kaldım.
yaa naber? pis trolller. hiç bu açıdan bakmamıştınız değil mi olaya?
anlayamazsınız!