penaltıyı bilerek mi kaçırdı orasını pek bilemem ama kendisine yapılan hareket %100 penaltıdır, orasını tartışmam. rakibe çıkan kırmızı kart ise kesinlikle yanlıştır, sarı bile vermese pek itiraz olmazdı hani.
oyuna girdikten sonra yaklaşık 8 dakikalık bölümde bile kendini gösterdi nitekim 2 adamı oyundan attırdı. ancak artık bu duran top olayınında bokunu çıkardı gerçekten bırak abicim kullanma işte hala niye bu inat resmen güç gösterisine dönüştürdü olayı, nitekim penaltıyı da kaçırdı zaten. bırak artık bu takımın duran topçusu selçuk' tur net!
Mahalle maçına dahil olan abiler gibi girdikten sonra oyuna aksiyon getirmiştir. iki kişiyi oyundan attırdı, bir penaltı kaçırdı. Tatsız ikinci yarıya heyecan getirdi tam anlamıyla.
yancısı snejder ile birlikte bugün sahada olmayınca takımın işleyişini bozamamışlardır. gerçi 80' den sonra girerek yine penaltısını kaçırıp katkısını yapmıştır.
bu nasıl bir ego. arkadaşım sen penaltı kullanamıyorsun. düdükten hemen sonra gidip penaltı noktasında diktatör gibi dikiliyorsun, hadi atabilsen de dikilsen ya neyse.
geçen sene de hayati önemi olan gençlerbirliği maçında son dakika penaltıyı atamadığı için yenildik, ve bazı aklı evveller yine bilerek atmadı Yeaaa adamın hası gibi saçma sapan muhabbet yapmışlardı.
oğlum gerizekalı mısınız? drogba ingiltere'de kendini yere atmasıyla ünlü bir futbolcu buraya gelince melek mi oldu da penaltıyı falan bilerek kaçıracak?
snejder ile el ele verip türk oyuncularla yabancı oyuncuların arasına bir duvar koyduklarına inandığım futbolcu. ulan siz değilsiniz bu takımın oyuncusu. 2 sezon bu takım selçuk'la, burak'la, umut'la şampiyon oldu. ne senin ne de o karaktersiz snejderiniz bu takım için hiçbir şey yapmadı.
eski kulübüyle* arasındaki alacaklı davası fifa tarafından onanarak 12 milyon euroyu cukka yapacak olan golcü. bu sayede kafası daha rahat olacağından dolayı gollerine kaldığı yerden devam edecektir.