muhtemelen sezon sonu bir çöp gibi kenara atılacak ve gideceği takımda harikalar yarattıktan sonra. türkiyeden bir muhabirin kendisi ile röportaj yaptığında gs nin arkasından verip veriştirecek olan nadide futbolcu.!
2007 yılının Ocak ayında, Birleşmiş Milletler Gelişim Programı, yaptığı yardımlardan etkilendiği Didier Drogbaya iyi Niyet Elçisi unvanını verdi. Futboldan kazandığı parayla sık sık ülkesindeki ve tüm Afrikadaki hayır kuruluşlarına bağışlarda bulunan Drogba için geçtiğimiz Şubat ayında, ingilizlerin ünlü The Daily Telegraph gazetesinde yayınlanan bir makalede, ülkesi için yaptıklarının Fildişi Sahili Devlet Başkanından dahi fazla olduğu yazılıydı. The Didier Drogba Foundation adında bir yardım kurumu kuran ünlü futbolcu, kaleme aldığı otobiyografi kitabının ve Didier Drogbanın Olağanüstü Kaderi adlı DVDnin tüm gelirlerini de bu kuruma bağışladı. 2009 yılında yaptığı bir reklam anlaşmasından aldığı 3 milyon euroluk bedelin tümüyle de, doğduğu kent Abidjanda bir hastane yaptırdı.
Didier Drogbanın adını taşıyan bir de stadyum bulunmaktadır. Yıldız oyuncunun kariyerinin ilk adımını attığı Levallois kulübü, Drogbanın Marsilyadan Chelseaye transferinden aldığı payla geliştirme imkanı bulduğu stadına onun adını vermeyi uygun görmüştür. Eşi Lalladan Isaac, Iman ve Kieran isminde 3 çocuğu olan Drogba, iç savaş sırasında da kimsesiz kalan bir çocuğu evlatlık olarak aldı.
antalya maçında şov olsun diye metin oktay selamı vermedi. 13.09.2013'te oynanan antalyaspor-galatasaray maçı metin oktay'ın ölüm tarihine denk gelmiş ve taçsız kral'ımız o gün zaten hem taraftar hem de oyuncular tarafından maç öncesinde anılmıştı. drogba'da oynadığı kulübün büyük değerlerinden birini böyle bir jest yaparak anmak istedi.
buram buram fesatlık akıyorsunuz, size laf anlatmak boşuna aslında.
bu ara bir eksiklik var drogba'da. takım genel olarak düşüşte ama drogba'ya bir haller olmuş belli. önümüzdeki seneyi mi düşünüyor yoksa başka planları mı var bilemedim. ama gene de real madrid maçında çok güzel 1 asist ve normal şartlarda gol olması gereken 1 pas verdi. ölüsü bile bir şeyler yapıyor.
Nasıl bir balonsa süper Ligdeki birçok oyuncuyu cebinden çıkaracak durumdadır öyle balondur ki tüm dünya ona saygı duyuyor ha birde şl kupası mevcut. Gerçek bir şampiyon.
göklere çıkaranların şu an için istediği paraya, ekstradan imza parası isteğine baksın. sizin gibiler yüzünden tepemize çıkıyor bu yabancı futbolcular amk. drogbaya verilen bu parayı dışarıda hiçbir kulüp vermez. malız ya biz amk riearaya 3 milyon veririz, drogbaya 10 milyon. şimdi dışarıda rieranın ederi 750 bin euro. drogbaya en fazla 4-5.
Muhtemelen futbolu bıraktıktan sonra galatasarayın ya yardımcı antrenörü ya da teknik direktörü olcaktır. Ne kadar başarılı olur bilinmez ama bi rijkaard havası tutturur bizde. Aynı renkteler zira.
duran topların başına geçmemiştir. dolayısıyla "küstüm, oynamıyorum" demiştir. asisti müthişti ama haricinde tek bir olumlu yönü yoktu. böyle olacaksa kesiği burak değil, drogba yemeli bence. ama böyle olmamalı, o kesin.
reistir, efsanedir, iyidir de, bu sene son senesi olması gerekendir. kusura bakmasın da pres yok, koşmak yok, araya kaçmak yok. bu ne amk? burak hiç değilse araya falan kaçıp pozisyona giriyor. aldığı topları da tek top, artistlik falan derken kaptırıyor. bu sene ya futbola ya da galatasaray'a veda et reis.