fenerbahçe maçı öncesi sokacak, koyacak diye ergen ergen konuşanları göt etmiştir. bruno alves, pepe ayarında savunmacılar başına musallat olursa kaleye 30-40 metreden şut denemeleri dışında hiçbir şey yapamamaktadır.
ha doğru bak, süper kupa maçında alves kırmızı kart gördükten sonra uzatmalarda bir gol atmıştı. *
fenerbahce transfer edebilmis olsaydi suan bok atan fenerbahce taraftari tarafindan son 100 yilin en iyi forveti olarak gosterilirdi fakat yine fenevli zihniyetine gore galatasarayda oynadigi icin topcu bile degildir.
Siksin sizi didye drogba!! Tek maçta efsane olmadı tek maçtada rezil olmaz amk selçuk şahini galatasaraya 2 gol attı kral futbolcu mu yani herşey iki takım arasında yapılan maçlardaki oyuncunun gol sayısı mı drogba uzaylı mı tek başına maçı alacak dünyada adam çıkmadı takım kötüyse drogba napsın
Ya alves kim amk ne kariyeri var portoda oynamış eyvallah ordan sonra sikik bir rus klubünde oynadı istenmeyen adam oldu siktir ettiler türkiyede böledir ama birisi siker atar diğeride kral yapar. drogba chelsea da oynadığı zaman luganoda göz açtırmadı sonra real de barca da mı oynadı bi siktirin gidin amk avrupalı büyük takımlar görmedi adam bir maçlık oynadı.kasımpaşada oynayan yalçında durdu drogbayı onuda alın amk
kariyerinde chealse gibi büyük bir kulüpte oynamış şampiyonlar liginde bir çok kez fileleri havalandırmış fizik ve teknik kapasitesi yüksek spor ahlakı üst düzet centilmen şimdilerde çare drogba diye anılan fakat bütün bunlara rağmen kadıköyde çaresiz olan futbolcu.
bütün kıstaslar bir yana, bu adama sırf rakip takımda oynuyor diye balon demek cehaletten başka bir şey değildir. aga merak ediyorum biz ligimizde nasıl futbolcular gördük de didier drogba'ya balon diyebilecek birikimi kendimizde görüyoruz.
fenerbahçe ve galatasaray arasındaki son 2 maçta bruno alves'in kendisini çok iyi savunduğu yazılmış. kesinlikle katılıyorum. bruno alves kaliteli bir stoper buna da kimsenin itirazı yok. lakin;
3 maç önce reyizdi. Şimdi hafiften ama "yaşlandı yoruldu, çok maç oynuyor yea" deniliyor. 2-3 hafta daha gol atmasın; "senin ben gelmişini geçmişini... Bu takım huzurevi mi lan?... O kadar parayla altyapıya yatırım yapılsaydı, 10 tane drogba çıkardı ühüüüü.." gibi serzenişleri duymaya hazırlanın.*
kendisine ülkemizde 2. sınıf futbolcu deniliyor. objektif olmak gerek bunları görünce, biz futbolun gelişmesini haketmiyoruz aslında. gelişmiş futbol bize fazla. futbolu deli gibi sevip de hiç bilmemek bizlere has bir şey olsagerek.
tarihin en iyi siyahi forveti diyenleri bize göstermiş vasat topçudur. tek bi hava topu bile alamamıştır buruno alves'ten. artık nasıl ''tarihin en iyi siyahi forvetiyse'' ahahaha kedi canınızı sizin. onu bunu geçtim de, en iyi siyahi topçu bu adamsa, şu ne peki;
en iyi siyahi forveti geçtim, kendisi iyi bir forvet bile değildir. vasat bi balonun önde gidenidir. büyük futbolcular, büyük maçlarda takımını sırtlarlar. gördük fenerbahçe maçında. tüm 6slilere kapak oldu. kapak değil, ders oldu ahahaha. bi daha bel bağlamazlar bu vasat 2. sınıf topçuya.
yokluktan kıvranan türk erkeğinin oynadığı futboldan çok dalgasının muhabbetini yaptığı afrikalı.
- agaaa drogba'nınki otuzbeşsantimetreyemiş!!!111!
+ hee duydum kalın ve damarlıymış!
* bende duydum ilişki sırasında ambulans bekletiyorlarmış!
^^ o da bişey mi bizim ahmet görmüş aslında tek bacağı yokmuş!
bi konuya odaklanın lan. adam futbolcu pornocu değil.
dünyaca kendisini kanıtlamış belli bir kariyere sahip futbolcu. böylesi bir adam kendi takımınıza geldiğinde ne yapıyorsunuz da gelmiş burada galatasaray taraftarını eleştiriyorsunuz bre aptiler?
biriniz kalkıp yıllarca alex üzerinden futbol edebiyatı yaptınız biriniz gelen ancak bir hayrı dokunmayan quaresmalar fernandeslerle hava attınız. şimdi kalkıp bize drogba üzerinden laf sokmalar hangi aklın ürünü?
antrenmanlardan sonra ekstra olarak kaleyi uzaktan gören şut çalışması yapıyormuş, çalışmalarının karşılığını da alıyor gerçekten de ilk geldiği zamanlardaki vuruşlarıyla şimdikiler arasında fark var önce tribünlere gönderdiği bile oluyorken en son fener maçında 3 kaleyi uzaktan gören topta da isabetli ve sert şutlar çekti. zamanla golü de bulur inşallah.
yani adam durduk yere kıllığına ben kullanıcam serbest vuruşu demiyormuş.