110. Yılını kutlayan sonra editleyip edit sebebini bile yazmaya utanalar tarafından eleştirilmesi hoş değildir. Iyi futbolcudur ve iyi insandır, nerede oynadığı önemli değildir. (bkz: Parçalı Aslan)
"adam" kelimesiyle kendisini bir tuttukları eleman.
bu, türkiye'ye gelmeden önce 6saraylılar "adam" kelimesini bilmiyorlardı galiba. ya da takımında başka adam olmadığını onlar da mı biliyor?
bilemedim şimdi.
adam için:
(bkz: fenerbahçe kadrosu) (1907-2013 arasındaki oyuncularının tümü)
stamford bridge'te en az 1 gol atacaktır. yıllardır kaydığı çimlerde yine kaymasını isteriz ancak kayar mı o bilinmez. gol atarsa da chelsea taraftarı onu alkışlayacaktır.
şimdiye kadar ve dün sahada yaptıkları vs. hepsini bir kenara bırakıyorum.
maç sonu sevinçlere baktığımda ilk anda didier seyirciye doğru koşup kenara doğru kayıyor ve bir süre kıpırdamadan taraftarın sevincini izliyor ve yüzünde öyle bir gurur var ki izlerken insan bu adamın hayatı boyunca başardıklarının gerçekliğine inanamıyor.
yani gerçekten bir insan hem bunca başarı yaşamış ve hala bu kadar başarıya aç olabilir mi.. yahut kendisini kar kış demeden iki gün üstüste desteklemeye gelen 40 bin seyirciye bu denli saygı duyabilir mi.. onların mutluluğunu kıpırdamadan öylece izledi ve ben bu anda bir süre takılı kaldım.. hala da aklıma geliyo keşke diyorum birbirimize bu kadar geç kalmasaydık be didier.. keşke..
son zamanlarda yaşadığı form düşüklüğünü dünkü asistiyle affettiren büyük golcü. asist yapabilen bir forvet olmanın getirdiği yararı bir kez daha fazlasıyla gösterdi bize. karşısında oynayan forveti* kendisinden daha büyük görenlere de güzel bir kapak takmış oldu.
özellikle fenere geçirdiği bilezik şahaneydi. "the copy will never be original"*
adamsın...
ilk juventus maçında umut'a yaptığı asistin aynısını bugün de sneijder'e yaptı. benim diyen pivot forvet yapamaz o asisti. hele ki öyle bir sahada. gerçekten büyük oyuncu. saygılar reyiz.
bu adamın kariyerine sonsuz saygım var. kesinlikle futbolculuğuna kimse bok atamaz, atan da salaktır zaten.
şu an form durumu eleştirilebilir, ki takıma paralel zaten. bu kısmı geçtim.
yalnız dikkatimi çeken bir şey var uzun zamandır, ya da bu sezondan beri diyelim;
işler kötü gitmeye başladı ve kısmen devam ediyor.
bu adamı dikkatle izliyorum, pozisyonlarda maç içinde hep bir farklı poz sevdası içinde.
sanki diğer tüm oyuncuları küçümser bir şekilde ve "bak ben olmasam takım sıfır" modunda bir tribüne oynama şekli var.
bilmiyorum ben mimikleri ve hareketlerinden onu sezinliyorum. yani bitse de gitsek modunda daha çok.
not: bunu ciddi ciddi böyle algıladım, bilmiyorum belki kendi takımının taraftarları farkında değildir, ya da farkındadır.