gs'ye gelmesi durumunda gol kralı olacak, atacağı gollerle arda'yı da asist kralı yapacak futbolcu. Yaşlı diyenlere taze soru: alex seneye kaç yaşında olacak, 25 mi?
şöyle açılış sayfamız olsa, yeni formaların satışa çıktığı gün gidip formasını almazsam fbliyim. gelmezse de ünal başkanın canı sağolsun. ona güvenimiz sonsuz.
beyler drogbayla konuştum haberler iyi. mersin'in bir yerel gazetesinde çıkan habere göre drogba'dan mersin idman yurdu başganı ali kahraman'lı ya msj var. ''başganım beni al''. sanırım bu durumdan sonra, önümüzde ki sezon drogba'nın yeri belli.
yeni teknik direktör belli olmadan transferine karar vereceğini düşünmediğim topçu.bu da nerden baksan 1 haftayı bulur.o yüzden şimdiden heyecanlanıp uykusuz kalmanın anlamı yok bence.yanılmayı çok isterim ama mantık bunu söylüyor.gelsin de istersen 31 ağustosta gelsin o ayrı.*
cok pis tasssak geciliyomusuz gibi bir his var icimde ama hadi hayirlisi bakalim. yalniz gelirse cok cocuk kestirir bu transfer. ama eger trolleniyorsak yapmayin olm. valla yapmayin lan. ister istemez inaniyoruz bak. (bkz: bir yalan daha soyleme cunku inanirim.)
"gelirse roberto carlos'tan sonra gelmiş geçmiş en büyük transfer o mu olur ki ?" diye düşündürten futbolcudur. bilemedim şimdi. galatasaraylıyım ama doğruya doğru carlos gelmiş geçmiş en önemli isim. ondan sonra drogba olur bence gelirse..
çok sağlam bir kaymaktan aldığım habere göre kendisi şu an bakırköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde muayene oluyormuş. doktorlar durumunun pek iyi olmadığını söylüyor. "önümüzdeki sezon galatasarayda oynamak istiyorum, başkanım beni al" gibi şeyler sayıklıyormuş. kendisine acil şifa, ailesine sabır diliyoruz.
daha gelmeden bu kadar entry girdirdiğine göre (olur da gelirse) geldikten sonra kaç entry girdirecek, mehmet ali erbil'E ne giydirecek diye merak uyandıran efsanevi golcü.
şu adamın galatasaray' a gelişi resmi yollardan duyurulmadan entry girilmesin artık dediğim, gelişini dört gözle beklediğim futbolcudur. hayır kardeşim her solframe de görüşümde şimdi oldu galiba diyerek açıyorum ki, olay içimde patlıyor.