bir fenerbahçeli olarak forlan ın beşiktaşa gelmesini nasıl istiyorsam drogbanın galatasaraya gelmesini o kadar istiyorum.
bu futbolcular kaç yaşına gelirlerse gelsinler hem ligin kalitesini artırırlar hem de avrupa da türk takımlarının adının duyulmasına yardımcı olurlar.
edit: bu entry tamamıyla iyi niyet barındırmaktadır. en ufak bir art niyet dahi yoktur. eksileyen kardeşim seni didier drogba bafilesin tamam mı? daha da büyük beddua yoktur heralde.
chelsea'de 1 sene daha sözleşmesi olan oyuncu. çatır çutur da oynar 1 sene.sonra transfer olacaksa yine avrupa da iyi kötü bi klube gidebilir. galatasaray a gelirse para için gelir.
chelsea'den 6 milyon avro değil pound almaktadır. bunun yarısı vergi falandır. 3 milyon pound da 3,5 milyon avro falan ediyor. bu ülkede ne kazmalar 3-4 milyon avro kazanıyorlar, drogba'ya 3,5 da verilir 4 de 5 de. o yeter ki gelsin. o para saçma sapan oyunculara verileceğine ona verilsin.
pembe formayi giymemek sartiyla, imza atmaya yanasmis. haldun abi var bizim, o soyledi. avustralyali oyuncu mu ne getirmis cimbom'a zamaninda. bilmiyorum artik.
bu gece barda didier drogba
35 santim yarrak var onda
da olabilir.
edit: sırf götlüğüne girdim gecenin köründe bu entry yi. şakası bi yana ünal başkan al getir drogba ile buffon u. sana güvenimiz tam. olmassa da senin o beyefendi canın sağolsun.
daily mirror'ın haberinde tottenham hotspur'ün de futbolcuyla ilgilendiği ancak spur'ün maddi gücünün galatasaray'la boy ölçüşemeyeceği belirtilmiş.
gene aynı habere göre görünen o ki drogba'nın galatasaray'a gelişi önündeki tek engel chelsea'yle olan bir yıllık sözleşmesi. bu sorun da aşılırsa drogba'nın gelişi önünde hiçbir engel kalmayacak.
not: haberi okuyup "heee, sıtmalı adam" diyecek ilk sığıra mezbahanın en güzel askısı armağan edilecekmiş.
ekleme: tabiî bir de hotspur taraftarlarının real madrid maçında emmanuel adebayor'a ırkçı saldırıları var. bir diğer zenci drogba böyle bir taraftar için top oynamayı ne kadar ister, bilemedim şimdi.
drogba'nın istemesi durumunda kesinlikle gerçekleşecek transfer. bizim ülkedeki vergi avrupa'ya göre neredeyse yok , adam ingiltere'de %45 vergi veriyor , para konusunda sıkıntı çıkacağını sanmıyorum.
ha bana göre harika bir forvet değil, ekstra bir özelliği de yok iri olmasından başka , bu kadar isim yapmasının sebebi chelsea'da oynamasıdır o kadar. ibrahimoviç'le kıyaslayanlar var , götümü güldüremedim buna.