bu adam gelirse şayet, fenerbahçeliler kendilerini bıçaklayıp, kimsenin etkisi altında kalmadan kendi kendilerini denize atarlar hacı benden söylemesi.
yarın tsi ile 12:30DA ünal aysalın londrada bir araya geleceği ve bir aksilik olmazsa yine aynı tsi ile 15:00 de resmen açıklanacak müthiş tranfer. yıllık 3,5 milyon euro alacak ve 11 numaralı forması hazırlatılmaya başlanmıştır hepimize hayırlı olsun...
ezik fenerle adı geçseydi buralar "offf süper oyuncu, deli ya" diye inleyecekti. Fakat gelince "yok ya. Yaşlı bu" diyecekler... Ama yaşlı maşlı drogba verecek ellerine sopayı.
sol frame'de adının yanında 26 rakamını görünce birden kesin olarak galatasaray'a geldi dediğim futbolcudur. valla kalbim yerinden çıkacaktı. yapmayın sayın yazarlar benim kalbim var.
drogba gerçekten muhteşem bir futbolcu ama kaynağını hatırlamadığım bir yerden hatırladığıma göre(böyle cümleyi sikeyim) 5 milyon bonservis 12 milyon maaş(yada tam tersi) söz konusu idi. galatasarayın tek eksiği forvet değil. o paraya 3 tane kaliteli futbolcu alınabilir. durum böyleyken bence gelmemesi daha mantıklı.