açık, net, samimi bir şekilde belirtilmesi gerekir ki, servet çetin ve gökhan zan' ı takımdan kesmeyeceği sürece gerektiği kadar heyecanlandırmayacak yıldız. gelse seviniriz, o ayrı tabi.
açık ve net biçimde ' evet ' ya da ' hayır ' demesi beklenen forvet. öyle ki, gelirse fanatik fenerbahçeli canlar yusuf yusuf olacak, sesleri kesilecek, gelmezse biz de digiturkleri iade etmeye gideceğiz, fenerbahçeli fanatik canların sesleri kesilecek. iki yanıt da leyhimize...
drogba gelmezse, bilinmesi gerekenlerden biride şudur: anelka referansı.
anelka'nın bir sözü vardı; bundan sonra değil türkiye'de futbol oynamaya gelmek, tatile bile gelmem.
sözlükte drogba baba türbesine dönönen başlığın sahibi futbolcu. herkes dileklerini drogbaba babanın burdaki türbesine entry yazıp amin diyerek enterliyor.
sol framede çok entry gözüküp galatasaraylı renktaşlarımın heycanlanması için yazıyorum. çünkü bende bü eziyeti yaşadım sizde yaşayın düşüncesinde bir insanım. yazmışken bir iki kelime edeyim hakkında zenci iyidir, candır.
Galatasaray'ımıza gelip gelmemesi Chelsea'nin yeni teknik direktörünün * belli olmasıyla netleşecek futbolcudur. Yeni gelecek Chelsea teknik direktörü Drogba'nın gidişine, Neymar'ın gelişine onay verirse bu camışı Arena'da görmemiz mümkündür. Hasretle bekliyoruz kendisini! *
sol framede her gördüğümde "aha geldi lan herhalde" dediğim futbolcu. adı galatasarayla anılmaya başladığından beri gündemde. ne kadar zenci sever millet olduğumuz da ortada.
bir de galatasaraylılar seviniyormuş ortalamamız 12 cm'a çıkacak diye. ne mutlu o zaman, ne mutlu.
şaka bir yana, gelsin tabii ki, isteriz böyle kaliteli futbolcuları ligimizde görmek.
artık uludağ sözlükte başlığını sol frameden kaldırma butonunu kullanmayı düşündüğüm futbolcu. sürekli lan geldi mi ki bu sefer diye giriyorum başlığa hep aynı sonuç. her gün entry girmeyin şu adamla ilgili ya heyecan yapıyoruz boşuna. *
kariyeri tartışılmaz bir başka isim. alex de souza, gheorghe hagi gibi... ancak senelik 6 milyon euro??? burada biraz düşünceler çöküyor beyne.
yine de aşırı alaycılığın depresyon göstergesi olduğunu hatırlıyor, her gece ' şu kadara sözleşme imzalamış ' esprisi yapan fanatik fenerbahçelilerin gelme ihtimali karşısında bile depresif takıldığını gözlemliyorum. durun, siz ateşli parmaklarınızı yormadan ben yazayım.
valla bir fenerli olarak sol frame'de her görüşümde;
"ulan gelsin valla, seyrederiz doya doya" dedirten, fildişi sahilinden boğa...
edit: şimdi lig bitmiş relaks modda fair play takılıyoruz da, lig başlayınca ben de boğaya dönüşüp söver miyim diye aklıma gelmiyor değil...
edit2: yok lan valla gelsin isterim böyle topçuyu...
Yekta' nın açıklaması sonra taraftar drogba diye bağırırken ünal başkanın tamam işareti. Artık yapılacak tek şey chelsea kulübünün vereceği kararı beklemek olacak.