eskiden bu adamı sol frame'de gördüğüm zaman, ahan da geldi heralde diyerek, heyecan yapıp açardım başlığı. artık geyik konusu olduğu için hakkında ne kadar çok entry girilirse girilsin hiç heyecanlanmıyorum.
bir gün yine böyle heyecanlanmadan açıp bakıcam, ve o da ne! adam gelmiş lan!
chelsea lukaku'yu alırsa drogba'yı bize verecek. lan madem öyle bu adamların bir bildiği var ki lukakuyu alıyor git sende lukakuya talip ol. niye drogba? biz ne zaman ki drogbaların peşinden koşmak yerine lukakuların peşinden koşarız, o zaman türk futbolu ilerler.
sözlükte ne kadar akrostiş yapmaya hevesli yazarımızın olduğunu bize gösteren, ha geldi ha gelecek diye saat başı spor sayfalarını yenilediğimiz yıldız futbolcu.
d aha kaç mektup yazacağım sana?
r itüel oldun facebook sayfamda.
o nca insan beklerken seni burada,
g uus hiddink i bekleme orada.
b iletin benden olsun, gel istanbula
a lkışlarla taşıyalım seni omuzlarda **
gelişi hakkında anlamadığım şeyler var. bazıları diyor ki abromovic bizim başkanımıza söz vermiş. "yerine birisini (mesela lukaku) alabilirsek drogba'yı size vericez" diye. ve aynı zamanda bonservis olsun, drogbayla anlaşma olsun her şey tamam. eğer ki bunlar doğruysa iyi. tabi burada benim anladığım diğer takımlar da talip (mesela milan son anda çıktı ortaya) ama gönderirsek size vericem (drogba'yı) sözü var. menajer olayı söz konusu değil. ya da bahsi geçmemiş.
ama bazıları da drogba'nın yeni menajer tarafından değerlendirileceğini söylüyor. yani chelsea'nin yeni menajeri kalsın derse kalacak. iyi de dünya üzerinde kaç tane teknik adam takımında drogba'nın olmasını istemez ki? yerine lukaku gelse bile. eğer ki bu durum doğruysa bu adam bize gelmez bence. sonuçta yeni td. diyebilir ki "abro. paran suyunu mu çekti? kalsın işte hepsi birden" sonuçta chelsea fakir bir kulüp değil.
işin kötüsü drogba gelmez de başkası gelirse, camiada kötü bir hava oluşur ve ister istemez diğer gelecek adama burun kıvrılır. umarım işin sonu tatlıya bağlanır. umarım kısa zamanda tatlıya bağlanır.
ünal aysal' ın istediği takdirde parayı bastırıp, aynı aziz yıldırım gibi, getirebileceği yıldız. tabi takım içi dengeler falan, malum. yine de bekleyelim ve görelim.
neden bu adamın gelmesini galatasaraylılar diğer takım taraftarlarına karşı bi zafer gibi sayıyorlar anlamıyorum.tersi de gelmesini istemeyen fenerbahçe ve beşiktaşlılar için geçerli. gelsin abi bu adam izleyelim yani. drogbanın türkiyede oynaması neden rahatsız etsin ki beni bir fenerbahçeli olarak.