milan'ın 1.5 yıllığı için yaptığı 10 milyonluk teklifi reddettiği söylenen futbolcu. yılda 15 milyon alıyor takımından. yani alabiliyorsa. zira kulüpler imzaladıkları bu rakamları ödemekte zorlanıyormuş, anelka da bu yüzden gün itibariyle juve ile imzaladı. ama galatasaray'ın bu parayı ödeyemeyeceği açık, drogba'nın milan'a bile feda demezken (fedası bile senede 6.5 milyon) galatasaray'a demesi mucize gibi bir şey.
gelmesini her galatasaraylının isteyeceği adamdır fakat adam yaşlı alırsak para çöpe gider. daha akıllı transfer politikaları geliştirmek lazımdır. sakın ha başganım gaza gelip almayasın.
gelsin gelmesine, formasını altı pasa sersen stoperler önünü ilikleyip kenara çekilir ama, basın galatasaraya 256 tane yabancı futbolcu transfer edip bunların da hepsinin aynı anda oynaması için özel yasa falan mı çıkarttıracak acaba ?
galatasaray'a gelme ihtimali çok yüksek olan furbolcudur. alınır alınmasına da maliyeti çok yüksek olmamalıdır, bir de taraftara iş düşüyor artık, yıllardır fenerliler fenerium'ları doldurdu, her yıl binlerce liralık alışveriş yaptılar kişi başı, bundan ötürü bizim de artık çorbada tuzumuz olmalı.
Genç yaşta katil yapacaklar beni arkadaş bu Drogba yahu 34 yaşına geldiğine bakma halen fiziği canavar gibi geçen yılın Şampiyonlar liginin en iyi oyuncusu bu adam Cris muamelesi yapmayın. Pıçağı saplattıracaklar bana ...