Şaka maka ntvspor anlaşılmak üzere olunduğunu söylemiş biraz önce.
gelirse önümüzde ki yıllardan itibaren galatasarayın istediği futbolcuyu alabilecek vizyon ve güce kavuştuğunu herkese gösterir.
gelirse neden sorun yaratacağı merak edilen futbolcu. elde 5 tane forvet kim? elmander, umut, burak; başka? bunlardan hangisi "ben drogba'nın yedeği olmam" diye arıza çıkarır çok merak ediyorum.
şampiyonlar ligi'nde yabancı sınırlaması yok. turu geçersek de cebimize hatırı sayılır miktar para girecek. şampiyonlar ligi geliri, forma, bilet satışlarıydı derken zaten harcanan para büyük ölçüde karşılanacak.
vay arkadaş, türkiye'de futbol "drogba'yı istemiyoruz," diyecek kadar gelişti demek. hadi hayırlısı olsun.
şu yaş muhabbetini döndüren arkadaşlara da diyeceğim son bir şey var artık: elimde 10 tane sercan yılıdırm gibi, emre çolak gibi genç oyuncu olacağına 1 tane 34 yaşında drogba olsun, yeter.
gelirse galatasarayda sorun yaratacak olan oyuncu. elde 5 tane forvet varken drogba çok gereksiz. gelmesini istemiyoruz. drogba yerine bir sol bek bir de stoper alsınlar.
bu adam şayet 1,5 yıllığına 5,5 milyon euro gibi bir paraya gelecekse hiç düşünmeden aslan yapmak lazım. boru değil lan adam drogba, hani var ya geçen sene chelsea şampiyonlar ligini alırken takımın en önemli oyuncularından biri olan adam. drogba'yı alırsan bir kere daha prestij kazanacaksın, sneijder transferinin üzerine. yaşına gelince adam hala güçlü kuvvetli, kondüsyonu yerinde, hava toplarında iyi, hakan şükür kaç yaşına kadar oynadı bu takımda aslanlar gibi? drogba da oynar merak etmeyin.
biz buraya yaza yaza sneijderi getirttik sözlük. Yalnız anlamadığım nokta şu sinyor terim bu adamları istiyor mu?
taht oyunları dönüyor sözlük hadi hayırlısı.
inşallah ülkemize gelir de izleriz diye düşündüğüm futbolcu. Ben zamanında Roberto Carlos gelince sevinçten havalara uçmuş insanım. Guti-Quaresma-Sneijder geldiğinde de aynı duyguları yaşadım. Bu adamların gelmesi futbola güzellik, lige değer katıyor. Gelmese de helal olsun Galatasaray'a, ne reklamını yaptı Türkiye'nin bu transferler ve oluşturduğu gündem sayesinde.
Umarım Drogba'da gelir, Galatasaray şampiyonlar liginde sıradan geçer turları.
1) drogba yaşlı yaa 34 yaşında adam...
- arkadaşım 7 ay önce şampiyonlar ligi kupasını kaldırdu bu adam. ve o takımı oraya getiren en önemli oyuncuydu. barcelonaya karşı 10 aygır gücünde oynarken ağzından salyalar akıtarak izliyordun. şimdi niye laga luga yapıyorsun.
2) burak-umut-elmander varken gerek yok...
-arkadaşım bunların hiçbiri drogbanın muadili adamlar değil drogba gibi rakip stoperi sırtında taşıyan onları ezip büzen her yerde her şekilde gol atabilen topçular değil. tamam bu sene çok gol attı forvet hattımız ama çoğu maçta kilidi çözmekte zorlandık. bize karşı kapanan anadolu kulüplerine gol atmakta zorlandığımız günler hatırla. hatırla eskişehir antep ordu karabük braga maçlarını. o forvetler kilidi açamadı maalesef.
3) defans yok ya defansımız evlere şenlik...
-arkadaşım galatasarayın bu seneki sorunu çok pozisyon vermek değil baskılı oynadığı maçlarda kalesinde verdiği ilk pozisyonda golü görmekti. şimdi elinde sneijder ve drogba olursa bu baskılar daha çabuk sonuç verecek sen golü daha kolay bulabileceksin. daha sonra rakip açılırsa bu takımla sen gelen geçeni dağıtacaksın. hem ayrıca drogbanın gelmesi stoper alınmayacağı anlamına gelmiyor.
4)peki ya maaliyet para pul falan?
-arkadaşım şu anda gelirlerimiz giderlerimizden yukarıda. drogbanın gelmesi demek şampiyonluk yakın meşaleyi yakın demek. düzenli olarak şampiyonlar ligine katılmak demek ekonomik refah demektir. bu transfer önemli bir yatırım olacak.
5)peki ya yabancı sınırlaması? sistem falan?
-arkadaşım şu günkü form düzeylerine bakarsan ilk 11de oynamayı hakeden muslera ve riera dışında yabancı yok. yaz yanlarına sneijder ve drogbayı etti mi 4. bir stoper alınırsa olur beş. 6. da eboue olur çünkü melo sene sonu gidecek ve bu sene varlığı ve yokluğu bir şey farkettirmedi. kadro da kuralım mı?
muslera- eboue, semih, yabanci stoper, riera-hamit, yekta, selcuk- sneijder- burak,drogba.
6)ama kanat yok?
-arkadaşım bu takım geçen sene kanatsız şampiyon oldu. bu sefer elinde yaratıcı bir orta saha ve hayvani forvet hattı var. ha yok illa kanat mı lazım? çek burak yılmazı sağa sneijderi de sola. al sana 4-3-2-1 kapiş? drogba gelsin de tek sorun diziliş olsun...
7) peki ya takım içi dengeler?
şu saydığım ilk 11de az para alıyor denilecek bir tane adam var mı? belki yekta ve semih... onlar da para pul derdine düşmezler daha çok çalışıp şu kadronun önemli parçası olmak için uğraşırlar. o yüzden para da sorun olmaz.
kısaca: drogba lan bu. beğenmemek ihtiyaç duymamak olur mu? her türlü kopsun gelsin...
zor ama olur da transferi gerçekleşirse uzun zamandır özlemini çektiğimiz bitiriciliği üst düzey, kafa şutları çok sağlam bir santrafora sahip olacağız. şu yaş muhabbeti artık kabak tadı verdi beyler. evet, drogba 35 yaşında, zaten kimsenin aksini iddia ettiği de yok ama çok çabuk unutuyoruz. bu adam geçen sene şampiyonlar ligi kupası'nı kazanan chelsea'nin en önemli futbolcusu muydu? o zaman da 34 yaşındaydı yani. hem sonra şu var: galatasaray kısa vadede düşünüyor, kalkıp da 5 yıllık kontrat imzalayacak değil. aklımız fikrimiz şampiyonlar ligi'nde çünkü. çeyrek final burnumuzun dibinde yahu.
mesela nonda drogba'nın birkaç gömlek altında bir adamdı. fakat o da gol vuruşu becerisi yüksek bir futbolcuydu ki gönderildiğinde nasıl sıkıntıya düşmüştük. burak yılmaz daha ziyade boş alan bulduğunda, önüne top atıldığında etkili olabilen bir tip. kabul edelim ki çok sevdiğimiz elmander ve umut da aman aman fırsatçı, gol becerisi yüksek oyuncular değil. türkiye için yeterliler ama avrupa için değil. kapalı ve sert defanslara, sıkışık oyuna karşı topla buluşur buluşmaz şut çekebilen üst düzey bir santrafora ihtiyacımız var bizim. şimdi olmasa bile sezon sonu. drogba olmasa bile bir başkası. niyahetinde bu tarzda bir oyuncu almalıyız.
hala iş yapabilecek adamdır. 35 değil 45 yaşında olsa bile bu adamda ki disiplin sayesinde çok rahat top oynar. şuan türkiye liginden bir takıma gelse sırıtacağını hiç sanmıyorum. adam öküz beyler. ama yıllık 5 milyon euro çok yüksek bir rakam.
medyanın halt yemesi. gs yönetimini zor durumda bırakmak istiyorlar ama olmaz öyle. galatasarayın ihtiyacı şampiyonlar liginde de oynayacak iyi bir defans oyuncusu. gs yönetimi de öyle bir transfer yapacak. drogbanın alınması kadar saçma bir harekete fatih terim izin vermez. eğer galatasaraya bu adam gelirse terim de takımın başında durmaz. ama dediğim gibi bu medyanın halt yemesinden başka bir şey değil. fenerin yandaş medyası ne olacak. gidip belhandayla uğraşsın bu yandaş medya. yıl olacak daha bir adamı alamadılar. zaten belhandanın kulübü de bildiğin feneri aşağılıyor. ama bunlar haber bile olmaz. hatta resmen fener büyük bir incelikle yönetiyor transferi. tabi haklısınız büyük bir incelikle domalıyor montpellierin önünde. bunları konuşmaz fenerin yandaş medyası.
şimdi bu entarinin başı sonu nereye gider bilemiycem. öncelikle ntvspor'dan namı diğer ırmak kazuk'un haberciliğinden duyduklarımı kendi yorumumla anlatayım.
şimdi bu çifte kavrulmuş arkadaşın meneceri geliyor veya arıyor galatasaray'ı. "gardaş bizim eleman ayın yirmi yedisinde serbest kalacak, size yapak mı bunu?" demiş. ulan bu ne sikim iştir? bizim burda kale içinde gezerken pezevenkler yanına sokulup "eğlence lazım mı abey" diyo bazen. bu da ona benzemiş. demek ki adam "ulan bu türkiye ligi de katar gibi oldu a.q, bizde çakalım bu arada drogba'yı" mı dedi nedir. ben burda kıllandım biraz.
ha gelsin türkiye'de oynasın mı? oynasın lan. hatta geri parlasın iki sene avrupa liglerinde tekrar yardırsın. bu herif o domuz bünyeyle 5 sene daha oynar. şimdi bana "gelmez gelirse oklava sokarım" gibi liseli ergen mesajları atmayın hemen. gelebilir, ama şu an gerek yok be hacı.(vay amk drogba'yı istemez hale geldik lan)
götünü yırtıyo millet bu takıma stoper ile sol bek lazım diye. resmen maç oynanırken bağırıyo lan o mevkiler. terim de zaten öncelikle buralara adam arıyo ama ortada elle tutulur bi haber yok. hayır biz mecbur muyuz rakip takım bizim sahaya kalabalık geldiğinde korkmaya amk. geçen sene olmuyodu bende bu işte. bu sene oluyo.
velhasıl drogba kral adamdır. oynasın gelsin tabi. hatta gelsin ertesi gün formaya yazdırırım adını. ama daha acil sorunları çözmeden de idmana çıkarsa terim stoper olarak oynatsın. işin mali kısmı da var tabi. adamın eğer yancısı gelip teklif ettiyse yani haber doğruysa, krize yol açmayacak bir fiyatla alınması hakikaten şınayder gibi başarı olur. bizde gol kaçırınca "kodumun malı" deriz adama lan. düşünmesi bile güzel amk.
yanarım yanarım da baros'a yanarım. abi bu adam iyiydi be. tamam terim'in futboluna uymuyo eyvallah ama adam iyiydi aga. elmander mesela, bu kavruk gelince muhtemelen harcanır. umut, burak veya başkası. yani illaki biri harcanacak gelirse. tam da çıkamadım ama ben ortalardayım. ne gelsin diyorum ne de hayatta gelmesin. gelmemesi az farkla ağır basıyor nezdimde.
sadece 2-3 sene önceki ayhan, mustafa sarp, barış, gökhan zan, ceyhun vb. kadroyu hatırlayınca "vay amk" diyorum. bu ticari başarı mı yoksa bjk gibi bok yoluna mı gidiyoruz, bunu da yine 2-3 sene sonra anlarız. futboldan nefret ettiğimiz şu günlerde ikinci seçenek olursa benim ve birçok taraftar adına bu lig biter.
basının iyice işin bokunu çıkarması sonucunda galatasaray'a transfer olacağı konuşulan futbolcu. Ulan ne mal basınımız var. Bizi spor alanında en aşağı seviyelere çekmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Sneijder geldi, hemde 28 yaşında. Tam tüm dünyanın gözü türk futboluna çevrilmişken ayıptır bu yapılanlar. Eğer gelir de ben haksız çıkarsam, yazıklar olsundur o zaman sana ünal başgan.
arkadaş ortamında üç bacaklı muhabbetinin en sık geçtiği futbolcu. ** tabi şaka bir yana hayvan gibi bir bünyeye sahip santrafor. frikik kullanırken ronaldo gibi kasım kasım kasılmaz. olduğu yerden gerilmeden topa sert vurur. sanki pas veriyor mübarek, öyle rahat. boy desen zaten 1.90 üstü. yani bir santraforun sahip olması gereken tüm vasıfları bünyesinde bulunduruyor bu zat-ı muhterem. chelsea'de revizyona gitme durumu olmasaydı bu adam rahat 2 sene daha oynardı.