36 değil 34 yaşında olan futbolcudur. lan ne kadar meraklısınız yaş büyütmeye! ayrıca gelirse ligde bu sezon oynayacağı 13-14 maçta 20 gol atacağına inanıyorum.
galatasaray' a gelirse üzüleceğim futbolcudur. bu sefer kıskançlıktan falan değil. katar gibi oluyoruz değil katar gibi olduk diye üzüleceğim futbolcudur. takip edenler bilir sneijder transferini kıskanmış ve öyle bir futbolcu izleyeceğim için sevindiğimi belirtmiştim bir fenerbahçe taraftarı olarak.
abi drogba nedir allah aşkına? yaş 36. alacağı bir dünya para. geldiği yer çin. çin ulan çin. çin' de şu kadar maça çıktı bu kadar gol attı falan diye açıklama yapmasın kimse. çin' deki futbolla avrupa futbolunu karşılaştırmaya gerek yok heralde değil mi? bizim antreman maçlarımız kalitesindeki bir lig. gelip yatıp para alan futbolcular listesine bir kişi daha eklenecek ve bundan sonra transfer yaparken, örneğin futbolcu bir italyan takımından 3 isterken türk takımından 6 isteyecek.
umarım olmaz. kıskandığımdan falan değil. türk futbolunun iyice boka sarmaması açısından umarım olmaz. fenerbahçe' de robinho ile ilgileniyor diyorlar umarım o da olmaz.
edit: 11 mart 1978 doğumluymuş. evet genç yıldız. a2 takımına alınsın pişsin bir sene. ya da sivasspor' a falan kiraya versinler. genç çocuk, tecrübesiz daha. sönüp gitmesin daha 35 yaşında.
An itibariyle ünal aysal'ın sahibi olduğu otelde , menajeri ve galatasaray'lı yönetilerin yemeği sonucunda anlaştıkları haberi gelmiş bulunmakta.
Bir dünya yıldızını daha aslan yapıyoruz. Hayırlı olsun.
Edit : "adam 34 yaşında ehehe" diye avunan fenevliler yazık lan size.
O 34 yaşındaki adam varya.. Fenerin anasını ağlatır hele bi gelsin.
O 34 yaşındaki adam bu ligde en az 2-3 yıl daha çatır çatır oynar.
O 34 yaşındaki adam fenere hattrick yapar hattrick.
bu adam bu kadar forvetin arasinda ne yapabilir diyenler sampiyonlar liginde grupta hangi macta gule oynaya gol bulduk? isimiz burakla umuta kaldiysa simdiden elenmemiz garanti diyejilirim cunku bu iki adamin istikrari yok. tamam burak 6 gol atti ama atana kadar akla karayi sectik resmen. bence cok yerinde transfer olur malum gol yeme sorununa care bulamadik bari yedigimizden fazlasini atabilelim.
galatasaray'a gerekmeyen futbolcu. gereken yerler gerisi defans iken bu çılgınlık nedir? anlamak zor. gelirse iş yapar mı? drogba bu ölüsü yeter fakat gereksizdir.
bu transfer gerçekleşir ise eğer yaşına 35 diyin ne derseniz diyin bu ligin tozunu attırır şampiyonlar liginde de çok iş yapar. eleştirmeye başlayanlar anlıyoruz biz sizi.
gelirse burak yılmazla birlikte tiyatrel yetenekleri sayesinde galatasarayı, haldun dormen tiyatrosuna çevirirler. kendisinin maçta yediği bi tekmeden sonra kalp krizi taklidi yapmışlığı bile vardır, burak yılmaz ne ki yanında...
bir stoper ve bir sol bek alınmazsa transferinin sorunları örtmeye yetmeyeceği topçu.Ha bunların üzerine gelirse süper olur.Kendileri bu danalıkla en az 3 yıl Tsl içinse en az 6 yıl rahat oynarlar.Daha geçen sene pique'yi fiziğiyle ezişini gördü bu gözler.
gelirse her türlü iş yapacak olan futbolcudur. daha geçen sene şampiyonlar ligi finalinde neler yaptığını iyi biliyoruz. lakin bu takıma ihtiyaç var mıdır orası tartışılır.
transfer olacaksa gs'nin beni korkutmaya başlayacağı hareket olacaktır. hey be nerden nereye. şampiyonlar liginde çok işe yarar, ligi de öttürür drogba bu. yarım sezon bile olsa gelsin.
galatasarayın istese anında alacağı futbolcu ama almaz çünkü adam bu yaşta forvet bölgesinde iş yapamaz yapsada en fazla bu sezon yapar gelecek sezon iyice elden ayaktan düşer ama şuan ki hali bile türkiye liginde gol kralı olmasına yeter galatasaraya gelirse.
şayet gelirse; umut bulut'un messi sanıldığı takımda gol yollarının değişilmez ismi olur. lakin alacağı para çin'de aldığının yarısı bile olursa bu ligin artık suyu çıkmış demektir.
hangi kafada futbol izliyorsak onun yansıması olan futbolcu. hemen anlatayım durumu :
burak yılmaz sezon sonu gidiyor, elmander paso sakat, baros' u zaten sildik. 35 yaşındaysa da sikimde bile değil. geleceğin yıldızı diye aldığımız dos santos, pino, jo, stancu ve daha nicesi götümüzde patlamadı mı ? çıkarın bir hesap bakalım bu adamlara kaç para kaçırdık ? toure ile birlikte gelirse yazın bakalım şöyle bir şampiyonlar ligi kadrosu :
-------------------------------------------------
muslera
ebuoe ujfalusi toure riera
hamit selçuk melo amrabat
sneijder
drogba
-------------------------------------------------
bu kadroda en sıkıntılı yer stoperler ve sol bek. şayet toure gibi bir adam ve sol bek de alınacaksa tsl için haksız rekabet olacaktır. baktık ki bir bok olmadık, kulüp batıyor o zaman alacaksın 3 forma, 5 atkı, 2 sweat, abone olacaksın dergiye. 20 sene sonra anlatacaksın veledine bu müthiş kadroyu.
her şeyden önemlisi şampiyonlar liginde ikinci turdayız ve schalke' yi öttürürsek çeyrek final var. ondan sonra da barcelona çıkıp iki maçta 10 gol yemek istemiyorsak ya bu adamları alıcaz ya da çeyrek finali unutucaz.
gelsin istediğim yeni kırmızı fil adayımız. gelsin 6 ay oynasın gitsin gerekiyorsa yada hiç bir katkı sağlamasın istiyorsa bu bünye ne kıytırıklar gördü bu takıma hiç bir halt katmadan giden. varsın bu azman golcü de bir şey katmasın
ama onu parçalı ile sahada görelim arkadaş. acayip olur lan.