Drogba malum ki 78 doğumlu. Şimdi kendisinden büyük olup hala avrupa nın önde gelen takımlarında başarıyla forma giyen birkaç futbolcuya bir bakalım. Totti 76 lı , giggs 73 lü , zanetti 73 lü , scholes 74 lü , ambrossini 77 li , van bommel 76 lı ve bunların dışında puyol , ferdinand , lampard , klose 78 doğumlu. Şimdi bu saydığım isimlerin herhalde kimse öldüğünü , bittiğini idda etmiyordur. O zaman Drogba için de ölmüş diyemeyiz. Zaten Drogba denince ilk akla gelen özelliği güç ve ustaca yapılan zor bitirici vuruşlar. Yani Drogba denilince kimse artık eski hızında değil demiyor ki. Drogba nın gücü kuvveti gayet yerinde. Değil 2 sene , 5 sene daha rahatça oynar. Ayrıca geçen seneye kadar feneri sırtlayan alex 77li.
bugun kulubuyle olan sozlesmesi bitiyor, yarin gunun ilk isiklariyla savannahin sonsuz collerinden aslantepenin acimasiz cimlerine ayak basacak okuz basli antiloptur.
çok güçlü oyuncudur. gerçekten çok güçlü sırf bu yüzden 35- 36 yaşında bile 30 yaşındaki ortalama bir forvetten daha fazla verim verebilir. türkiye'de çok gol atar. transferini doğru bulmuyorum. neyiz lan biz katar mı? arap mıyız biz? bonservisi fazla olmaz ama yıllık alacağı ücret baya bir kasar. asıl merak ettiğim şey galatasaray bu kadar bonkör davrandıktan sonra maliyetlerin altından nasıl kalkacak?
sneijderin geleceğinden ne kadar emindiysem bunun da gelmeyeceğinden o kadar eminim. daha doğrusu galatasarayın almayacağından. medyanın uydurma haberinden başka bir şey değil. belki toure gelir ama drogbayla ilgilenilmiyor. hele ki on milyon falan gibi rakamlar geziyor ortalıkta. o paraya öküz alır galatasaray drogbayı alacağına. eğer drogba gelmek istiyorsa, ücretinde çok ciddi indirim yapması gerekir ki o zaman bile galatasarayın alacağını zannetmiyorum.
gelirse galatasarayın marka değerini yükselteceği için başka yıldız olan veya olma potansiyeli olan oyuncuların transferi kolaylaşır. galatasaray bu sezonu şampiyon bitirir.
taş kafadır. sikerim yaşını, maliyetini. Bana ne amına koyim, her şeyden önce Fenerbahçe taraftarıyım ben bunlar beni gram ırgalamaz. Bunları öne süren taraftarlarımıza da komik olmamalarını öneririm. Taş kafa oğlum adam, didier drogba ulan! adamın ölüsü tsl'de 20 gol atar, kafanız mı güzel sizin! iddia edildiği gibi toure'yle beraber gelirse, çekeceğimiz var demektir. Bunlar krasic gibi, quaresma gibi adaptasyon sorunuymuş, %100'le oynamıyorlarmış, gece hayatıymış vs gibi bahaneler üretmeyecek olan futbolcular. Sneijder için aynısını söylemiyorum bakın, mükemmel bir topçu olmakla beraber galatasaray için bir krasic vakası olma ihtimali var. Ama ne toure ne de drogba için aynısı geçerli değil. Bu adamlar net 37-38 yaşına kadar hiç sorun yaşamadan takır takır top oynayabilecek potansiyelde adamlar. Galatasaray bu iki transferi garantilerse şl'de de başarı gelir, tsl'de de. Biz daha aykut'la aziz'le uğraşalım amına koyim!
Takımın sol bek ve stoper ihtiyacı varken alınması yanlıs olur. Özellikle defans oyuncularının fiyatları düşükken bu kadar parayi yatırmamız ayıp olur ama fatih hocam diyorsa rahat olun onu da halledeceğim ben. O zaman alınsın tabi.
1,5 yıllık toplam maliyetinin 6-7 m euro arası olacağını tahmin ettiğim transfer. Satılacak formayla zaten onun bir kısmı karşılanır ki bu adam gelirse çeyrek finali görme şansımız iyice artar, hatta sonrasına da umutla bakabiliriz ve tsl de şampiyonluk büyük oranda garantilenir, seneye de şampiyonlar ligine gidebilir ve para akışının devamlılığını sağlayabiliriz. Kim ne derse desin şu an gruplardan çıkmamız da şans faktörünün rolü de gayet büyük. Bundaki en önemli sebeplerden birisi de çok pozisyona giren takımın son vuruşlardaki beceriksizliğiydi. Evet belki Burak Yılmaz 6 gol attı ama herkes burak'ın çok üst düzey bir futbolcu olmadığının da farkında, böyle sürekli gol atmaya devam edip etmeyeceği de bir soru, kulübeye girdikten sonra bir daha eskişehirspora gidene kadar görmeyebiliriz. (ki tahminim gelecek sene rusyaya 15-20 m euroya yollayacağımız şeklinde güizanın rusyadaki versiyonu olur) 35 yaşında bir futbolcunun isim endeksli transferine bende karşıyım ama bu adam öyle bir adam değil, hala öküz gibi oynuyor adam. Zaten herkesin hatırlattığı üzere adam geçen sene şampiyonlar ligini kaldıran takımın en önemli futbolcularındandı, hatta belki en önemlisiydi. Sonuç alarak bu adam hala yardırır. 1,5 yıllığına da bu adama verilecek 6-7 m gelecek gelirleri de düşününce bence gayet uygun, (drogba lan bu!!) Ayrıca bizim yanımızda adamı milan'da istiyor demek ki adam hala çok üst düzey bir oyuncu.
Çin'de adını sanını yeni duyduğum bir takımda oynayan bir futbolcudur. son derece güçlü bir topçu olup, iyi frikik atar, kafasıyla vurduğu şut, ayağıyla vurduğundan daha ala bir sür-at ile gider. kabile reisinin oğlu olduğu hakkında söylentiler de vardır.
milos krasic gibi yürümekten aciz, guti gibi gecelerden içmelerden çıkmayan, simao gibi emekliliğini yaşamaya gelmiş, kuyt gibi ilk 5 maç oynayıp sonra ki maçlarda sahada gezen adamları savunanların ve omuzlarda taşıyanların bastonla oynayacak, yaşlı, para-pul diye kötülediği oyuncu. ulan adam geçen yıl şampiyonlar ligini kaldıran kadroda performansıyla göz doldurmuş ve takımın liderliğini lampard ile birlikte yapmış. meireles için geçen yıl avrupanın en büyük kupasını kaldırdı abi boru mu diyorsunuz ya? niye drogba yedek mi bekledi o takımda?
yaşı 34'müş neymiş. ulan yaşı 20 olup da ezik adam alacağına sağlam adam al daha iyi. türkiye'de ne futbolcular görüyoruz ezik gibi vücudu olup da futbol oynayan. 3 adamı yıkacak güç var didierde hala bazıları konuşuyor.