Ünal Aysal'ın transfer edilip edilmediği ile ilgili sorusuna, "Galatasaray taraftarı ne isterse o oluyor" şeklinde cevap verdiği futbolcu. Bu şu demek, dider drogba kardeşimiz galatasaray'a hayırlı uğurlu olsun.
Bu forvet bolluğunda ne gerek vardı diyen arkadaşlar bir de hangi forvet bolluğu olduğunu açıklarsa ciddi anlamda sevinirim. Çift forvet oynayan bir takımın yedek forvet oyuncu sayısı bir olmaz canım kardeşim. En az 2 forvet oyuncusunun da kadronda bulunması gerekir. Bak ona da en az diyorum.
Tahmini olarak Burak Yılmaz ile birlikte oynayacaktır. Umut Bulut'un sözleşmesindeki satın alma opsiyonunun artık bu transfer ile kullanılmayacağını da düşünmekteyim.
galatasaray'ın kedi olalı fare tuttuğu transferdir. bir de defans alırlarsa şampiyonlar liginde tur atlama ihtimalleri çok yüksek. ligi domine etmelerinden bahsetmiyorum bile. tabi uyum sorunu yaşar mı, futbola doydu mu gibi sorular hala belirsiz. hayırlı olsun galatasaray camiasına, darısı fenerbahçenin başına**
süper forvet. yaşlı maşlı değil hala aygır gibidir. en son geçen yıl zirvede chealse'den ayrılmıştır. yarım yarım 3 tane forvetimsinin yerine böyle tam bir forvetin olsun zevkle seyret.
yaşlı maşlı bu drogba acayip bir oyuncu kardeşim. daha bir sene olmadı chelseaşampiyonlar ligi şampiyonu olurken başrol oynamadı mı bu adam? varsın çin'e gitmiş olsun, adam futbolunu oynamamış, golünü atmamış mı? atmış. hakeza drogba çin'de de olsa gidip alınız dememiş mi atalarımız ? demişler. ee daha ne olsun? izle gör bu drogba sneijderden çok daha faydalı olur, olacak. galatasaray'ı bir kaç gömlek atlatacak bu adam.
ben anlamıyorum arkadaş. fatih terim neyin peşinde? şini'yi aldık, şini bitti tamam. drogba ne lan? şaka mısınız? 3 tane bomba gibi forvetimiz var. kaç kaç kaç oynayacak bu takım amk. neyin peşindesin terim? yabancı sınırlaması mı kalktı lan? nedir bu?
defansa alacağınız yabancı da tamam ama drogba'yı anlamadım arkadaş. sadece şampiyonlar ligi için mi? *
ben anlamadım seni terim. neyin peşindesin yine amk?
90 dakika boyunca gol atmasa bile burak ya da umut ya da elmander'e yarattığı boş alanlar bile galatasaray için +10 gol demektir en az. hayırlı olsun geldiyse.
bir de bilimsel açıdan bakalım konuya. çinliler sarı ırk olduğu için vücutları tıfıl ve güçsüzdür. adamlar ne kadar çalışırsa çalışsın, body yaparsa yapsın vücutları bir yerde iflas eder. zenci ırkı olan siyah ırk ise en gelişmiş vücuda sahiptir. yani adam gelişmiş vücuduyla o bücür çinlileri sikip atıyordu orda. türkiye'de ne olur bilinmez.
Bir fenerli olarak Kıskanmadım desem yalan olur. Helal olsun iki bombayı patlattı galatasaray. 34 yaşındaymış bilmemneymiş falan diye hiç kötülemeyin ortalığın amına koyup geçer bu adam. Hiçbirşey yapmasa, türkiye liglerine getirdiği reklam bile yeter. Hayırlı olsundur.
bi gs li olarak transferini asla tasvip etmedigim futbolcudur . iyidir hoştur ama gs nin anlık değil geleceğe yönelik transferler yapması gerekiyor.
hayırlı olsun yinede .
Uçaktan inmeden Galatasaray'a geldiğine inanmayacağım futbolcu. Bir de o kadar forveti tek forvetli sistemde nerede oynatacağız? Malum sneijder gelince melo'yu kesmez heralde.