adam her yeriyle ben forvetim ulan diye bağırıyor.
götüyle topuğuyla kafasıyla göğsüyle
burak biraz bakıp utansın diyeceğim ama o andavalda o kapasite yok.
tartışmaya değmeyecek kadar bağnaz yazarlarla tartıştığım futbolcu.
aga sen mersin maçını izlemedin herhalde adam tek başına kopardı maçı peki o maçta burak ne yaptı biliyor musun?
hiç bir şey.
Peki ilk real madrid maçında burak ne yaptı.
yine hiçbir şey.
Bitiriciliği drogbanın 2 tık üstündeymiş.
o zaman ne diyoruz (bkz: hasiktir be rıfat abi)
attığı ikinci golden sonra tribünlere sırtına atlayan burak yılmaz'ı işaret ediyor sebebiyse golü hazırlayan kafayla indirme hareketini yapması.
asist de değil ha kafayla indiriyor yekta asist yapıyor ve gol oluyor.
ve bir de anladığım kadarıyla kafayla top indirme konusunda işin uzmanı olan drogba burak'a bu konuda bişeyler öğretmek istiyor ve öğrettiği şeyin karşılığını görünce bir öğretmen gibi mutlu oluyor.
işte bu yüzden drogba o.. ve bu yüzden hiçbir zaman sevmediğim fenerbahçe'de dahi oynasa bayılarak izleyeceğim onu..
hangi takımda oynarsa oynasın benim futbol efsanem olarak kalacak.
mevkiisiz futbolcu.
kaleye geçse yan top zaafı olmaz. karşı karşıya açıyı bir anda kapatabilir. sırıtır mı?
sırıtmaz.
defansa koy sırıtr mı?
sırıtmaz.
orta saha?
sırıtmaz.
forvet? http://inciswf.com/1269236582.swf*
olum hakkaten niye sırıtmıyo la adam?
bırakın sırıtsın.
sırıtır mısın abi lütfen? http://2.bp.blogspot.com/.../didier-drogba-222360.jpg
türkiye'ye yatmaya gelmediği için fenerbahçeli dimağlar tarafından eleştirilen adam. nasıl oluyormuş da 35 yşındaki adam böyle oynuyormuş.. breh brehh!
Yapılan son haberlere göre futbolu bıraktıktan sonra fatih Terim in yardımcısı olarak kalması istenen forvetimiz. Mou ile çalışmak istediği biliniyor ama kalsa ne güzel olur be sözlük...
--
EE DRAKEDOG 2 days ago
to be honest Ive recently bought turkish sky (lig tv) only for DROGBA and not regret it, realy fun league and amazing exciting matches!
Drogba Legend! by the way go and vote for him on goldenfootcom so he can get the trophy!
--
"bundan 2 sene önce biri gelip "olm drogba real madrid ile oynayacağımız ş.ligi çeyrek final maçında topukla skoru 3-1'e getirecek" deseydi öyle bir hassiktir çekerdim ki karşıki dağlardaki cendermeler bile şaşırırdı..."
galatasaraya daha çok şey katacak futbol resitalidir. onu izlemek gerçekten biz galatasaraylıların başına gelen en güzel şeydir. futbolu bırakıp galatasaray teknik kadrosuna yerleşeceği söyleniliyor inşallah bu olur ve uzun yıllar ''parçalı fil'' ile beraber oluruz.