Adam o kadar oyunun içinde o kadar odaklanmış ki,ilk yarıda bir pozisyon var.
Burak topu ayağında geveliyor,ofsayttaki eboue'ye pas atıyor,drogba ofsayt olduğunu yan hakemden önce farkedip,burak'a kızıyor adam ofsayt farketmen lazımdı diye.
herif yan hakemden daha önce ofsayta refleks verecek kadar oyununun içinde ve bu adam şampiyonlar ligi kazanmış bir adamken bunu elazığspor gibi bir takımla lig maçı yaparken bu duygu yoğunluğunu gösteriyor.
drogba futbolu bıraktıktan sonra galatasarayın ne yapıp edip bu adamı alt yapıya falan alıp bi denemesi lazım. bakarsın kendisinin yarısı kadar bile profesyonel 1-2 kişi çıkarsa türk futbolu kurtulur lan.
19 nisan 2013 galatasaray sb elazığspor maçı'nda attığı kendisinin ikinci, takımın üçüncü golünden sonra tribünlere doğru koşan ve o esnada omzuna tırmanmış olan burak yılmaz'ı taraftara işaret edip, burak yılmaz için alkış isteyen futbolcudur.
üstelik golden önce uzun gelen bir topa kafayla çıkıp, asisti yapan yekta'nın önüne topu düşürmekten başka hiç bir katkısı yoktu burak'ın. dikkat edilirse aynı pozisyonda oynadığı takım arkadaşını her fırsatta onore ediyor ve alkışlatıyor. öyle bir adam işte...