futbolculuğun sadece teknik ve oyun kalitesinden ibaret olmadığını insanlara gösteren kişidir. kişiliğiyle de türk futboluna çok şey katacak (katmalı) oyuncudur. bir defa hakeme oynadığını, uğraştığını görmedim. adam sahaya çıktığı 2-3 maçtan sonra takımı motive etmeye başladı. tam bir profosyonel.
burak yılmaz'ın "hazırlayıcısı" oldu resmen. düşünce farkı var, oyun zekâsı çok yüksek. hal böyle olunca çok hareketli ve etkili koşular yapan burak'ın leblebi gibi gol atması kaçınılmaz oluyor. kanatlar biraz daha işlese drogba da çok gol atar.
bir de, acayip güven veren, pozitif bir adam lan bu. hani kavgaya gitseniz yanınızda drogba varsa sıkıntı yaşamazsınız. bayramda gidip elini öpesim var.
müthiş asist yapan, yılların verdiği tecrübeyle oynayan, biraz hızlı koşamasada çok iyi oynayan galatasaray'ın önemli forvetidir. zaten yaşı olduğu için koşamamasına hiç kimse birşey diyemez.
hehe drogba kim la adam 40 yaşında diyenlere her maç ayrı ayrı cevap veren galatasaraylı olmasından gurur duyduğumuz topçu. şu an bi hagi değildir ama drogbanin da deyişiyle neden olmasın kupa orada bekliyor..
gün itibariyle galatasaray kariyeri avrupa da dahil olmak üzere 8 maçta 1 gol 4 asist şeklindedir, ki 35 yaşında bir oyuncu için başlangıç olarak kesinlikle kötü değildir. golü ve asistleri sayesinde ligde oynadığı 6 maçın 3 ü kazanılmış ve puan farkının daha da azalması engellenmiştir.
bu ülke gol makinesi olarak getirilip çamaşır makinesi çıkanları da gördü, sıkıntı yok...
Bi bitmedi drogba nız. Bi iki gol attı diye düşmüyor şu sol frame den.
Ya siz futboldan anlamıyorsunuz, ya da bizi kekliyorsunuz.
La adam dedem yaşında. Şuna iyi oyuncu demeden önce bi sağlam kafayla düşünün abi.
Lan ister yabanci diye severim, ister gariban dostu oldugu icin severim. O benim bilecegim is.
Sen gelip de adama "bi sikim yapmiyo a.q" tadinda yaklasirsan, bu kadar iyi oyununa, ozverisine, ugrasmasina, liderligine karsi; sorun sende demek olur bu.
O zaman sana birisi cikip mantikli bi cevap verdiginde de "siz futboldan ne anlarsiniz?" Tribine girmeyeceksin.
35 yasinda tas gibi top oynayan adami sevme sebebimize "o yabanci, ondan hep" diyosun.
E agam benim bak lincoln de yabanciydi, melo da yabanci... silecegimiz adami biz sileriz defterden sen merak etme amk.
bugün maçın kilit isimlerinden birisi olacağına dair inancımız sürmektedir burak'ı güzel yerlere koşturursa galatasaray iyi işler çıkartabilir baba'nın sayesinde.