didier drogba

entry3413 galeri
    1814.
  1. Herifi seviyoruz diye kabahat olmus.

    Lan ister yabanci diye severim, ister gariban dostu oldugu icin severim. O benim bilecegim is.

    Sen gelip de adama "bi sikim yapmiyo a.q" tadinda yaklasirsan, bu kadar iyi oyununa, ozverisine, ugrasmasina, liderligine karsi; sorun sende demek olur bu.

    O zaman sana birisi cikip mantikli bi cevap verdiginde de "siz futboldan ne anlarsiniz?" Tribine girmeyeceksin.

    35 yasinda tas gibi top oynayan adami sevme sebebimize "o yabanci, ondan hep" diyosun.

    E agam benim bak lincoln de yabanciydi, melo da yabanci... silecegimiz adami biz sileriz defterden sen merak etme amk.
    0 ...