bu adamı beğenmeyen harbiden fanatiktir. türkiyeye gelmiş en iyi santraforlardan biridir. kimse kusura bakmasın ama gerçek bu. keşke bizde olsaydı sow la ortalığı kavursaydı denilendir.
alınmasına çok sevinmiş ama riskli bulup biraz endişelenmiştim ama schalke ve kayseri maçlarında endişemi yok etti. oynayacağı futboldan çok a takımdan alt yapıya kadar örnek alınıp çok şey öğrenilebilecek bir futbolcu, emre belözoğlunu birazda haginin rehberliğine borçluyuz örneğin.
drogba, drogba isminden daha büyük.bunları basına söylemek beni rahatsız etmiyor çünkü drogba benim kim olduğumu biliyor ve yüreğimde onun için ne hissettiğimin farkında.hayal edin türkiye'ye gittim,çalışıyorum,maçı izledim,sonuçlanmadan önce ayrıldım ve didier hakkında kötü sözler söyledim. bunu yapmam çünkü o benim favori oyuncum.birini seçmem gerekirse onu seçerim.o başka bir dünyadan.imkansız şeyleri yapabilen bir oyuncu.kayseri'de onunlaydım,sneijder'leydim,hamit'leydim ve çok eğlenceliydi.hoca ile de çok iyi bir ilişkim var ferguson ile olduğu gibi birbirimize karşı oldukça açığız.beni 15-20 dk.önce soyunma odasına aldırdı ve galatasaray'ın oyuncuları ile görüştüm. bu sadece iyi ilişkin olan bir insanla mümkün olabilir ve bu tecrübemden çok memnun kaldım.
fildişi sahilleri milli takımı kadrosuna alınmamış olan futbolcumuz. nedeni de eski drogba olmamasıymış. kendileri kaybeder amk, sanki çok büyük forvetleri var kendisinin yerine.
gol atanın büyük sanıldığı ligimizde burak yılmaz adam yerine koyulmadığından, bu tezatlıklar içinde bile büyüklğüne laf etmeye kimsenin cesareti olmayan futbolcu.
siz daha zırlayın kanarayalar kuşlar, elin yabancı facebook sayfalarından spor bültenlerine kadar sarı kırmızı parçalı formanın reklamı yapıldı ismimizin reklamı yağıldı, istiyosa bir daha gol atmasın bu yeter.
Geceleri gizli gizli yastığı başınıza çekip ağladığınızı da saklamayın, olur öyle arada.
burak gol atar adam değil, drogba attirir golcü değil, sneijder atar attirir balon. kim la hayalinizdeki topçu.. onu da söyleyin onu da alsın ünal başkan. kıskanç herifler sizi.
2 ayda oynadigi oyundan sadece akhisar'a attigi golu gorenler var.
Neden? Gormek istedikleri o da ondan.
Uzulmeyin lan webo daha iyi, bizim 13 sene once aldigimiz kupayi aldiracak bak size. Artik siz de bizim uefa kupamiz var diyebileceksiniz. Lol.
Iki dakika ciddi olmamiz gerekirse de drogba anelka'dan sonra o kalibrede gelmis tek ve en iyi futbolcudur. Bunu kabul edemeyen futbol katilidir.
Ulkesinin sefaletini kafasina takip milyonlarca euro feragatte bulunmus bir adama paragoz demek de ne kadar insanlik, o da ayri.
Senin futbolcularin 1 kurus vermis mi bu kadar senin ic savasin bitsin diye? Hadi parasini pulunu gectim en ufak baris cagrisinda bulunmuslar mi gotlerini kaldirip?
Drogba dedigin adam nerden baksan 15-16 senedir aile babasi olan bir adam. Sen alismissin tabi ilk parasiyla ferrari alip reinadan cikmayan denyolara, adama adam diyemeyecek duruma gelmissin artik.
sıfır ego ile oynuyor.
yedek kulübesinde kaçırılan gol sonrası tepkisi battaniyeye sarılı ellerini nefesiyle ısıtmaya çalışan futbolculara örnek olsun.
Adamın vücut yapısını falan televizyon da pek anlamıyorsun. Arena da tribünden izleyenler bilir burakla baba oğul gibiler. Burak yanında kedi gibi kalıyor.