havadan yerden gelen her topu banka gibi saklayan geriden gelen veya boşa kaçan arkadaşlarına servis eden. galatasayay'ın en büyük sorunu olan ileride top tutma sıkıntısını çözmüş ve hakan şükürden sonra galatasaray'ın ilk defa havadan futbol oynayabilen takım görüntüsüne bürünesini sağlamış.
schalke maçında 60dk boyunca arakip sahadaki hareketlenmeleriyel neutstader ve höwedes'i ceza sahası çevresinde tutmuş biri selçuk'a biri burak'a ve biri amrabat'a olmak üzere 3 müthiş gol pası atmış. ve maın son dakikalaarında topla zaman öldürmüş faul almış 35 lik yıldızdır.
bir kısım rakip taraftarı kızdırmış ve bir kısım galatasaray'lının da malesef futbolu gol atmaktan ibaret gördüğünü göstermiş dünya yıldızıdır. bunlar daha düne kadar hamit'in de futbolcu olmadığını iddia eden kesmile aynıdır.
not : eskişehir karşısında gerçekten çok etkisiz kalmıştır. içerdeki dışardaki schalke maçları ve orduspor maçlarının en önemli yıldızarı arasındadır.
17 mart 2013 kayserispor galatasaray maçı'nda galatasaray hücumlarına bir maestro gibi yön vermektedir.
sabri'ye müthiş bir pas vermiş lakin sabri bu pası hiç etmiştir. bunun üzerine drogba sabri'ye "sana bir daha pas atanı sikiim" bakışı atmıştır ki görülmeye değerdi...
kaç maçtır gol atmasını taraftar olarak belki kendisinden daha çok istediğimiz futbolcu. katkıları muhteşem, bunu bir de golle süslesin de, o da rahat etsin biz de diyoruz. lakin kendisi bu durumdan hiç de rahatsız değilmiş gibi oynuyor, hayranlıkla izliyoruz.
Galatasaray'da soyunduğu rol ile beni şaşırtmış futbolcudur.
Gol atmasını beklerken, inanılmaz ince paslar, orta sahadan ara toplar atma, defanstan toplar çıkartma, her ne kadar farklı takımlarda izlediysek hep bize göre bir forvet olan bu adam kendi takımımızda izlediğimizde inanılmaz işler yapan bir futbolcu.
Antremanlardan sonra 1 saat çalıştığını anlatıyorlar, profesyonellikte böyle bir şey demek ki.
eskiye oranla tek eksiği hızı. bunu da eleştirmek için yazmıyorum aksine gurur duyuyorum böyle bir adam galatasaray forması giydiği için. nasıl bir oyuncu olduğunu anlatmaya gerek yok, diyorum ya eskiye oranla tek eksiği hızı onun dışında zaten her özelliğiyle bu lige kat be kat fazla.
oyunculuğunu anlatmak için yazmıyorum ama bu entryi. mourinho onun için şöyle bir cümle kurmuştu zamanında: ''drogba' nın sahada liderlik yapması için kaptan olmasına gerek yok.'' gerçekten de her maç gösteriyor bunu drogba. maç kaybedilir kazanılır, kötü oynanır iyi oynanır... futbol bu. bir oyun sonuçta, her ey olabilir ama drogba ne kadar övgü ve saygı hak eden bir oyuncu olduğunu 5 maçla gösterdi bize. kayseri maçından önce takım ısınma sırasında toplanmış ve herkes drogba' nın ağzının içine bakıyor. sneijder de büyük yıldız, hamit de burak da selçuk da; ama liderlik başka bir şey. bunun ne kadar pahalı bir oyuncu olduğunla ya da kaç gol attığınla ilgisi yok. adam nasıl bir karakter ortaya koyuyorsa tüm takımı etrafında toplayabiliyor.
Yaşadığı ülkenin değerlerine kayıtsız kalmayarak takdir kazanmasına rağmen popülistlikle suçlanan futbolcudur.
Aynı ve benzeri tepkileri ve hareketleri yıllarca alex de yaptı ve fenerlisi galatasaraylısı tarafında da hep saygı ve sevgi gördü,belki de rakip taraftarların en çok sevdiği fenerlilerden biriydi.
önceleri "gelmez", geldikten sonrada "oynamaz" denilen futbolcu. herif çatır çatır oynuyor şimdide "oynuyor ama gol atamıyor" diyorlar. gol atsa ne diyecekler çok merak ediyorum.
ya akraba evliliklerini durduralım ya da tıp artık gelişsin beyin nakli yapılabilsin.
mourinho' nun hele ki kayserispor maçı ardından eskisi gibi değil dediğine zerre inanmadığım futbolcu. hem mantıken mourinho kime neden böyle bir şey söyleme gereği duysun ki?