formasını bırak yine rakip savunma oyuncalarına açık bir tehtittir. dün görüldükü şampiyonlar ligi seremonisi tam onluk. adam bu ligi seviyor ve iyi konsantre oluyor.
kendisinin de itiraf ettiği gibi fizik gücünde eksik olsa da kondisyon ve fizik gücünü biraz daha iyileştirdiğinde büyük tehdit olmaya devam edecektir.
şöyle bir yazılanları okudum doğruyu söyleyene basmışsınız eksiyi.
peşin peşin not: galatasaraylıyım.
dünkü karşılaşmada ilk yarı bütün takım arkadaşları gibi o da süper oynamıştır.
ama ikinci yarı bariz düşüş yaşamıştır.
bir pozisyondaki sakatlığından mı bilinmez ikinci yarı düşündüklerini yapamamıştır.
kontraataklarda topu ezmiştir.
insiyatifi elime alacağım diye 70 den sonra oyunu piç etmiştir.
tamamen iyi niyetlidir bunda hiçbir şüphem yok ama selçuk un pasına benzer fırsatları 2-3 kez şahsi oynayarak es geçmiştir.
umut'un ikinci golü atmasını sağlayan adam. evet topu muslera hızlı bir şekilde oyuna soktu selçuk harika bir pas attı umut'a ama schalke defansı önce drogba tehdidini düşündüğü için drogba'ya yakın olma derdine düştüğünden umut'un golü de geldi.
takımda, fatih Terim'in sakin, topa sahip olan, temkinli oyun sistemine uymamakta ısrar eden tek adam. bu konuda kendisini destekliyorum.
fakat schalke 04 maçının sonlarında riskli oynayıp gol aramaya çalışırken bir kaç kere topu kaptırıp rakibin atağa çıkmasına sebebiyet vermiştir. bu onun tecrübesine yakışmadı.
burak yılmaz'ın performansını arttıran dünyaca ünlü forvet. burak yılmaz denince aklımıza boş alanda topu alıp kaleye giden ve karşı karşıya pozisyonları gole çevirebilen güçsüz bir forvet canlanırdı. burak adamın indirdiği toplar sayesinde top saklayıp oyunu yönlerdirmeyi öğrendi.
ligin açık ara en iyi forveti, burak falan yanında hikaye...
bizim ülkenin futbolu oynadığı ayarda değilse adamın suçu ne, tabi alışmışız boşta bekleyip beleş gol atan forvete bu adam bize garip geliyor. oyunu çok yönlü oynuyor. değil 35, 40 yaşında olsa saygı duyulacak top oynar.
Benim elimde zaten leblebi gibi gol atan bi adam var.
Drogba'nin sahadaki varligi galatasaray acisindan cok seyi degistirdi.
Aslinda her takima abi gibi bi abi lazim. Drogba da onlarin sahi iste.
Dikkat ediyorum da gizli bi kaptan gibi. Takim saldirmadiginda o saldiriyor, arkadaslarini tesvik ediyor, genclerin lakayit hareketler yapmasina bazen ister istemez bazen bilfiil engel oluyor.
Hagi gibi, alex gibi, del piero gibi, giggs gibi.
Drogba cok onemli bir adam. Futbolu ciddiye alan herkes de bunun farkinda.
Galatasaray icin de cok buyuk bir deger.
Sadece galatasaray degil, turk futbol tarihinde yasanmis bu donum noktasi icin 10 milyon euro leblebi cekirdek parasi vermek hicbir sey degil.