kendisini webo'yla kıyaslayan beyinciklere tanıklık etmemizi sağlamış fildişili santrafor. senin beyin ölümün gerçekleşmiş haberin olsun.
imza: bir fenerli.
edit: lan fenerliler neyini eksiliyonuz webo kim la?
senin zenci sikine kurban, her şeyi geçtim burak denen vasıfsıza öğreteceği bi kaç şeyin galatasaray için kar olacağı aşikardır. inşallah bu maçta burak a top atmak yerine kendi gider kaleye. Gerçi geçen maçki ikiye sıfır pozisyonda burak ın ofsayta yakalanması ve attığı "seni topçu edeni sikeyim" bakışı neler olacağını gösteriyor. Tank gibi adamdır.
--spoiler--
Drogba kazandığından fazlasını bağışlıyor:
Fildişi Sahili'nin kaptanı, Zenginler listesinin de 24.'sü olan Drogba dünya çapında giriştiği yardım işleriyle tanınıyor.
Didier Drogba Vakfı adı altında Fildişi Sahili'nde sağlık konusunda bağışlar yapmaya devam ediyor.
35 yaşındaki oyuncu Nike ve Pepsi gibi firmalardan aldığı reklam paralarını bu tür projelere bağışlamıştı.
--spoiler--
gs ın yediği ilk golde faule maruz kalmış oyuncu. ulan bu hakemlerde hiç kafa yok. düşen oyuncu 2 sene önce avrupa da en güçlü forvet seçilmiş olan didier drogba. bu adam düştüyse illa bir kasıt vardır diye düşünemiyor hakem. adam düşüyor faul yok. muslera ya faul yok. 2 gol de beleş gollerdi. neyse ki, çok iyi oynadı. maç sırasında 'drogba çıksın umut girsin' diyenler şunu unutmuş olmalı. bu adam, gelen hava toplarının %90 ını indiriyor. ileride top tutmanın mecbur olduğu dakikalarda, taze kan umut, yorgun ve çok top tutamayan burak ın yerine mi girmeli, yoksa en kötü maçında bile indirdiği toplarla katkı sağlama gücündeki drogba mı ? dün gece muslera dan sonra selçuk, selçuk dan sonra ise bu adam geldi en iyi olarak. bazı fenerliler hala sindirememiş olsa da yapacak birşey yok. acı yok rocky ! acı yok !
12 mart galatasaray schalke maçında kendisine atılan bütün hava toplarını alan adam.
bu adama atılan her top kesinlikle boşa gitmiyor. tüm topları indirebiliyor. bitmiş adam bu mu? Top ne zaman ona gelse hemen 3 tane schalke li oyuncu beliriyor etrafında. her seferinde defanstan 2-3 adam eksiltiyor. pes mi lan bu her maç 3-4 gol atsın. futbol gol atmaktan ibaret değildir, bunun hala takım oyunu olduğunu bilmeyen andavallar var.